titan
door titan Feb 13, 2012 om 19:40
Geldzaken & recht

Inloggen ING

Hallo,

probeer al sinds zaterdag in te loggen bij 'mijn Ing' (betaalrekening). Zonder resultaat, probeer klacht te versturen via email lukt ook al niet. Ze hebben wel een 10cent perminuut nummer. Iemand suggesties?!?

1916 24 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Feb 13, 2012 om 19:47
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je hebt misschien drie maal je wachtwoord verkeerd ingetoetst? In dat geval zou er een mededeling moeten verschijnen die je zegt dat het inloggen geblokkeerd is en zou je een nieuw wachtwoord aan moeten vragen.

Zwemmer

jantje7
door jantje7 - Feb 13, 2012 om 20:05
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Welk programma gebruikt U?
Mogelijk is de beveiliging niet oke?
Bij mij werkt het uitstekend.

Jantje

titan
door titan - Feb 13, 2012 om 20:11
28 Antwoorden / 6 Vragen

Hoi ik gebruik Avast en Avira en Mbam

edrick3
door edrick3 - Feb 13, 2012 om 20:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo titan,

Hier ook geen probleem.
Klacht via email lukt niet?
Ook niet als je via je eigen mailprogramma een mailtje stuurt?
ing@ing.nl

Suc6

edrick3
door edrick3 - Feb 13, 2012 om 20:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=titan schreef op maandag 13 feb 2012, 20:11]Hoi ik gebruik Avast en Avira en Mbam

Twee programma's naast elkaar is niet verstandig.
Avast is prima. Gooi Avira er af ( zou mijn advies zijn).
MBAM is een scanner voor malware en spyware.

titan
door titan - Feb 13, 2012 om 20:22
28 Antwoorden / 6 Vragen

Hoi Edrick, heb je helemaal gelijk in!! Maarrr....... heb ze net allemaal uitgeschakeld en heeft helaas niet het gewenste resultaat opgeleverd.

titan
door titan - Feb 13, 2012 om 20:25
28 Antwoorden / 6 Vragen

BTW Edrick bedankt voor het emailadres van de INg, zal zo ff een klacht indienen

freya
door freya - Feb 13, 2012 om 20:32
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo titan,

Misschien helpt het als je wat meer informatie geeft. Wat gaat er precies niet goed? Kun je wel je loginnaam en wachtwoord invoeren? Krijg je daarna een foutmelding? Welke internetbrowser gebruik je? Kun je verder wel gewoon surfen naar andere websites of heb je dit soort problemen bij meerdere websites?

En als je Internet Explorer gebruikt, herstel dan eens de 'standaardinstellingen'. Dus ga naar Extra > Internetopties > Geavanceerd en dan klikken op Standaardinstellingen herstellen.

m.vr.gr. Freya

valerius-2
door valerius-2 - Feb 13, 2012 om 22:11
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Is u inlog adres van ing wel juist? Wat is de melding?

valerius-2
door valerius-2 - Feb 13, 2012 om 22:14
7840 Antwoorden / 95 Vragen

KLIK HIER... probeerdeze eens.

ltmvz
door ltmvz - Feb 13, 2012 om 22:16
949 Antwoorden / 18 Vragen

Het zal er wel niets mee te maken hebben, maar het is weer verplichte wachtwoordwisseling bij de ING, althans bij mij. Ik weet niet of dat voor iedereen op hetzelfde moment komt.

titan
door titan - Feb 13, 2012 om 22:20
28 Antwoorden / 6 Vragen

@ Valerius 2 (22.14u) Hoe kom jij aan mijn gebruikersnaam!!!???!!! Kan je dat misschien ook uitleggen aan mij? Kreeg ik nl van ING!!
en @ ltmvz, ik heb nogvan ING geen w8woordenwisseling moeten doen

freya
door freya - Feb 13, 2012 om 22:24
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@titan:

Rustig maar.... die naam komt gewoon van je eigen computer. Valerius-2 geeft alleen maar de 'link' naar de inlogpagina. Jouw computer (browser) doet de rest.....

Freya

freya
door freya - Feb 13, 2012 om 22:27
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@titan:

En voor de duidelijkheid, je hebt een vinkje staan bij: "Onthoud mijn gebruikersnaam op deze computer" en dat wil dus zeggen dat jouw browser automatisch je loginnaam invult, zodra je de loginpagina opent.

Freya

titan
door titan - Feb 13, 2012 om 22:30
28 Antwoorden / 6 Vragen

Sorry Freya, ik schrok ff. Op die inlogpagina kom ik dus wel maar ik word dus NIET doorgelinkt door de ING

zwemmer
door zwemmer - Feb 13, 2012 om 22:30
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Verrassend! Ik kan mij je reactie wel voorstellen,titan. Gaat bij mij en anderen ook zo.

titan
door titan - Feb 13, 2012 om 22:32
28 Antwoorden / 6 Vragen

Dank je zwemmer, maar ik ben nog geen stap verder :) sniksnik

freya
door freya - Feb 13, 2012 om 22:37
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@titan:

Zie je (na invoeren van je wachtwoord) een zandlopertje als je op 'inloggen' klikt? En heb je de standaardinstellingen van Internet Explorer al eens hersteld, zoals ik dat om 20:32uur omschreef?

Freya

freya
door freya - Feb 13, 2012 om 22:45
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@titan:

Als je de mogelijkheid hebt, probeer dan eens op de website van ING in te loggen via een andere computer. Desnoods met je smartphone (als je een smartphone hebt met internettoegang).

Freya

titan
door titan - Feb 13, 2012 om 22:50
28 Antwoorden / 6 Vragen

@ Freya
krijg geen zandlopertje als ik op inloggen klik-- ik gebruik Google Chrome ipv I.E. of begrijp ik je verkeerd?

ltmvz
door ltmvz - Feb 13, 2012 om 22:53
949 Antwoorden / 18 Vragen

Eerlijk gezegd heb ik -jammer genoeg- ook nog nooit een zandlopertje gezien bij het inloggen. Met zandlopertje lijkt mij het inloggen een stuk minder saai.

titan
door titan - Feb 13, 2012 om 22:56
28 Antwoorden / 6 Vragen

@ Freya heb helaas geen andere PC of smartphone. Heb al wel een mailtje gestuurd naar ING. Nog geen (automatisch) antwoord op terug. Maar ik vermoed dat de fout bij ING zit want voor die zaterdag kostte 't al veel moeite om bij de ING binnen te komen.
Bij deze dank aan iedereen die heeft willen meedenken ga zo slapen.

freya
door freya - Feb 13, 2012 om 22:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Dat zandlopertje verschijnt maar heel even, omdat daarna het volgende scherm zich opent. Maar als er iets mis gaat bij het inloggen, zou het dus zo kunnen zijn dat het zandlopertje wel verschijnt, maar het volgende scherm niet.

@titan:

Maar als je Chrome gebruikt, staat Internet Explorer toch ook nog gewoon op je computer? Dus probeer het daar eens mee.

Freya

ingwebcare
door ingwebcare - Feb 14, 2012 om 08:07
73 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Titan,
Ik zag je post. Is het inmiddels gelukt? Zo niet, kun je dan via Twitter contact met ons opnemen? Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.
http://www.twitter.com/INGnl_webcare

groetjes ^Linda