th
door theo555 Oct 7, 2015 om 11:08
Geldzaken & recht

Koffietest Weken

Wij hebben een uitnodiging(Koffie testweken,Postbus 5191,9700GD Groningen) gekregen voor het testen van koffie met allerlei gratis aanbiedingen zoals koffie en "facultatief" een espressomachine, tijdens een presentatie van 4 uur!! Wie heeft hier ervaring mee? Het lijkt mij zo'n agressieve verkoop methode.

4408 10 Rapporteer

jo
door jorisw - Oct 7, 2015 om 12:09
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Foldertje weggooien en verder negeren. Al kan je natuurlijk gewoon lekker gaan proeven. Ze zullen geen pistool op je hoofd zetten om die espressomachine te kopen lijkt me. Je kunt altijd nee zeggen.

edrick3
door edrick3 - Oct 7, 2015 om 12:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

..... Het lijkt mij zo'n agressieve verkoop methode......
Dat lijkt mij ook. ;-)

Zou er niet aan beginnen.

aurora1
door aurora1 - Oct 7, 2015 om 14:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens de waarschuwing klik hier.
Waar zou dat testen dan moeten plaatsvinden?

valerius-2
door valerius-2 - Oct 7, 2015 om 17:09
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zou ik geen gebruik van maken zonde van u reisgeld.

th
door theo555 - Oct 8, 2015 om 10:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

Beste mensen, bedankt voor de reacties. 4 uur een "l"verhaal aanhoren voor een gratis kop koffie en koek is wel wat veel. We gaan dus maar niet!
groet

mahadma
door mahadma - Oct 8, 2015 om 12:20
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Ga naar een goede lokale toko waar je een fatsoenlijke bak koffie kan drinken voor een paar euro's.

van leyden
door van leyden - Oct 8, 2015 om 13:45
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Jammer dat het "koffieproeven" niet in Leiden is.
Jammer dat ik niet gevraagd ben, zit wel in hun doelgroep> zielige senioortjes die zich makkelijk laten inpalmen.... denken ze..

Je kan er toch gewoon heengaan.
Je stapt binnen en zegt>. na zo n reis heb ik wel trek in een bakkie.
Staat het niet binnen no time voor je neus, dan vertrek je weer.
Je gaat ze niks vertellen natuurlijk, zelfs je naam niet.

van leyden
door van leyden - Oct 8, 2015 om 13:53
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Maar zo gaat het niet.

Tuurlijk niet< je moet eerst urenlange verkooppraatjes aanhoren, voor er uberhaupt iets met koffie tevoorschijn komt,

Blijf maat thuis dus.
Bedankt ts, tegen dit soort "verkoopmethodes" kan niet genoeg gewaarschuwd worden.

van leyden
door van leyden - Oct 8, 2015 om 14:28
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Nog een koffietip voor iedereen.
Koffie van de Aldi, een heerlijk bakje pure arabica koffie voor de prijs van roodmerk elders.

mahadma
door mahadma - Oct 8, 2015 om 14:30
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Recentelijk een interview gemaakt bij een echte koffiebrander in het zuiden des lands, gisteren gebrand, vandaag een echt kakelvers bakkie echte koffie met hoofdletters.