lm
door lmusters Jul 6, 2007 om 12:51
Geldzaken & recht

KPN........Grrrrrrrrrrr (Ben ik nog wat vergeten?)

Onderstaand bericht via de klachten E-mail naar KPN gestuurd.

Ben ik nog iets vergeten?

Ter attentie van dhr Jacob Middeldorp (Directeur Klantcontact)

Geachte heer Middeldorp,

Gisteren, 5 juli 2007 heb ik van u een brief ontvangen (gedateerd 4 juli 2007) waarin staat dat,.......... omdat wij onze vaste telefoonverbinding bij KPN kortgeleden hebben beëindigd wij nu een abonnement moeten gaan betalen voor het telefoon toestel wat wij zo’n 1-1/2 jaar geleden (06-01-2006 om precies te zijn) van KPN als welkomstcadeau hebben gekregen.

U schrijft in uw brief iets over een “overeenkomst telecommunicatieapparatuur met contractnummer 3109268”.

1.  Zoals gezegd, wij hebben dit telefoontoestel van KPN als welkomstcadeau gekregen (prijs 0,00).  Aan een cadeau koppel je geen contract.

2.  Noch ik, noch mijn vrouw, hebben ooit een contract m.b.t. dit toestel getekend.  Dus er is officieel helemaal geen contract.  Daar wij geen overeenkomst met KPN hebben getekend hoeven wij m.b.t. deze zaak ook geen overeenkomst op te zeggen.

3.  Daar het Malibu 630 toestel wat wij van u gekregen hebben m.b.t. nummerweergave volgens een ander protocol werkt dan hetgeen nodig is bij onze nieuwe provider, hebben wij een nieuw toestel aan moeten schaffen en gebruiken wij onze cadeau gekregen Malibu 630 niet meer.

Zie vervolg:

415 5 Rapporteer

stacey
door stacey - Jul 6, 2007 om 13:27
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Begrijp dat je kwaad bent maar alles hier (dubbel) blijven posten heeft ook niet veel nut...........

stacey
door stacey - Jul 6, 2007 om 13:31
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Het is beter als je al je (vervolg) reacties onder 1 cq eerdere post geeft, dan blijft alles een beetje bij elkaar/overzichtelijker

stacey
door stacey - Jul 6, 2007 om 13:37
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Leesvoer vorige posts ; 1 ,  2 ,  3 ,  4

lm
door lmusters - Jul 6, 2007 om 14:15
2 Antwoorden / 8 Vragen

Ben nog niet zo goed op de hoogte m.b.t. het goed organiseren van zaken als deze binnen een forum........Stacey.  Misschien dat u mij (beginneling) daarover wat (voor mij begrijpelijke) uitleg kan geven. Dan kan ik het in het vervolg hopelijk beter organiseren en kan ik uw kritiek toch als een positieve reactie (lees opbouwende kritiek) beschouwen.

Vooraleerst gaat het mij om het soort antwoorden wat ik van Read gekregen heb.

Bij voorbaat mijn dank.

Met vriendelijke groet,

L.Musters

stacey
door stacey - Jul 6, 2007 om 14:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Als je een reactie plaats hier, dan kun je bij dezelfde reactie ook weer (terug) reageren op antwoorden ( knop `reactie geven`) dan komen alle vermeldingen en antwoorden ed onder dezelfde post zodat je alles overzichtelijk bij elkaar hebt en goed kunt lezen.

Dit is niet alleen prettiger voor de beantwoorders als ze alle info kunnen lezen zodat ze je van een goed antwoord kunnen voorzien, maar ook voor jou natuurlijk.

Het is nu helaas zo onoverzichtelijk geworden dat het verhaal niet meer zo goed te volgen is.

Je kunt de dingen die je gepost hebt hier terugvinden onder ` mijn pagina` (op klikken) dan kom je op je profiel uit waar je een antal dingen kunt doen, je vragen bekijken bv. als je daar weer op klikt dan kom je uit bij die vraag

Je kunt ook op je profielnaam klikken dan kom je ook op je profiel uit.

Hoop dat het wat duidelijker voor je is zo.

Groetjes,