vi
door vires Nov 19, 2014 om 13:46
Geldzaken & recht

Moet ik betalen

hallo kassa
ik heb een schrijven gekregen van MY SAFE ACCOUNT over een rekening die ik moet betalen omdat ik een contract 10 oktober 2014 telefonisch ben aangegaan over hun product. ik weet dat ik tijdens dit gesprek heb gevraagd als ik niet reageer en niet inlog op hun site of ik er dan aan vast zat, deze vraag stelde ik omdat als er wat gebeurd (ik ben alleenstaand) ik niet zou kunnen opzeggen en hun antwoord wat als ik niet zou inloggen op hun site er niets zou gebeuren. en nu krijg ik toch de rekening. wat moet ik doen

718 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

14
door 14peter - Nov 19, 2014 om 14:07
567 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dit onderwerp wordt ook besproken op het forum van Opgelicht. Als u de laatste post op dat forum leest zou u kunnen veronderstellen met een soort van niet al te betrouwbare mensen van doen te hebben. Mede daarom zou ik niet betalen en overwegen via consuwijzer een klacht over hun werkwijze in te dienen

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 19, 2014 om 17:11
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Je hoeft niet te betalen, zie hier, zeker ook niet doen!

aurora1
door aurora1 - Nov 19, 2014 om 20:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

En voor de toekomst: nooit ingaan op dergelijke telefoontjes, colporteurs aan de deur, op straat enz., en beslist nooit gegevens verstrekken of vragen bevestigend antwoorden die een valstrik kunnen zijn. Zeg gewoon direct dat u geen interesse hebt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer