ph
door phpieterse Mar 8, 2009 om 10:38
Geldzaken & recht

Naar andere bank met de spaarloonregeling

Weet iemand of het mogelijk is om met je spaarloonregeling naar een andere bank over te stappen? Ik ben namelijk de ABNAMRO zat. Als zij de rentevoet aanpassen, moet ik maar lijdzaam toezien hoe mijn spaarloon devalueert. Ook vind ik het nogal vreemd om de bankkeuze af te moeten laten hangen van je werkgever.

320 1 Rapporteer

kr
door krieties - Mar 16, 2009 om 15:50
442 Antwoorden / 0 Vragen

Uiteraard kun je vanaf heden bij een andere bank gaan sparen. Het zal echter wel enige moeite kosten om het reeds gespaarde kapitaal weg te halen en bij een andere bank onder te brengen (als dat al mogelijk is).

Sommige werkgevers verplichten werknemers om met z'n allen naar een door de werkgever te bepalen bank te gaan. Zal wel gemakkelijk zijn. TE ZOT VOOR WOORDEN. Ik zou dat weigeren en zelf een bank uitzoeken. Bij grote werkgevers, zoals het Rijk kun je zelf je bank uitkiezen.