ch
door chr47 Dec 6, 2012 om 12:36
Geldzaken & recht

OHRA nationaal spaarfondes incasso autorun halen geld van rekening van niet klanten

Er gisteren een bedrag van €136.45 door OHRA Nattonaal spaar fonds van debet nr 0676519,gewoon van mijn ING rek afgehaald

1361 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Dec 6, 2012 om 12:44
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo chr47,

En, ik neem aan dat je bij OHRA bent wezen informeren naar het hoe en waarom van deze afschrijving? En wat was hun reactie?

m.vr.gr. Freya

ch
door chr47 - Dec 6, 2012 om 12:50
17 Antwoorden / 11 Vragen
0

Dat is nou mijn probleem niet bereiken ook op mijn mail niet overbelast schijnbaar,natuurlijk kan er een fout zijn gemaakt door OHRA MAAR LOST DAT OP punt ,En ik ben geen klant van OHRA dus ik wil weten hoe mijn ING rekening door OHRA zo gemakkleijk leeg kan worden gehaald.
ik meen dat ik dat recht hebt OHRA loopt weg voor zijn verantwoordelijkheid hoe kan OHRA geld van een rekening plunderen zonder dat je klant bent van ze.

tijger1
door tijger1 - Dec 6, 2012 om 13:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Even bij Ing storneren en een pissige mail sturen naar Ohra. Als u schade hebt, omdat u bijvoorbeeld rente moet betalen wegens een debetstand, die kosten claimen.

freya
door freya - Dec 6, 2012 om 13:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

@chr47:

Heb OHRA via twitter een berichtje gestuurd, met een 'link' naar dit topic. Ben benieuwd....

Freya

ch
door chr47 - Dec 6, 2012 om 13:23
17 Antwoorden / 11 Vragen
0

[quote=freya schreef op donderdag 6 dec 2012, 13:07]@chr47:

Heb OHRA via twitter een berichtje gestuurd, met een 'link' naar dit topic. Ben benieuwd....

Freya



Oke kan dat ook bedankt

freya
door freya - Dec 6, 2012 om 13:26
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

@chr47:

Nu nog maar even afwachten of ze hier 'willen' reageren.... ;-)

Freya

oh
door ohra nl - Dec 6, 2012 om 14:14
28 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste chr47,

Er is gisteren een verkeerde automatische incasso door Nationaal Spaarfonds uitgevoerd. Onze oprechte excuses hiervoor. Het wordt nu hersteld. Uw geld wordt uiterlijk vrijdag 7 december 2012 weer op uw rekening gestort.

Kijk voor meer informatie op http://www.nationaalspaarfonds.nl/

Met vriendelijke groet,

OHRA Webcare

freya
door freya - Dec 6, 2012 om 14:19
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

@^^:

Nou, dat 'probleem' is dan ook weer uit de wereld.....

Freya

ch
door chr47 - Dec 6, 2012 om 14:49
17 Antwoorden / 11 Vragen
0

[quote=freya schreef op donderdag 6 dec 2012, 14:19]@^^:

Nou, dat 'probleem' is dan ook weer uit de wereld.....

Freya



Dat is snel geregeld freya goede tip die twitter bedankt.

freya
door freya - Dec 6, 2012 om 14:53
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

@chr47:

Graag gedaan hoor. Enne....mocht je het geld 7 december nog niet terug hebben, dan horen we dat wel. ;-)

Freya

ch
door chr47 - Dec 6, 2012 om 15:05
17 Antwoorden / 11 Vragen
0

[quote=freya schreef op donderdag 6 dec 2012, 14:53]@chr47:

Graag gedaan hoor. Enne....mocht je het geld 7 december nog niet terug hebben, dan horen we dat wel. ;-)

Freya


laat zeker wat horen.

Het staat nu ook de site pas na je twit

ch
door chr47 - Dec 7, 2012 om 10:18
17 Antwoorden / 11 Vragen
0

Het geld staat weer op de rekening.

Het blijft maar een raar idee dat OHRA bank spaarfonds zo maar een rekening van de ING kan leeg plunderen , en gewoon niet reageert op mails en een telefoontje.

Er moet eerst een twitter komen van Freya wil spaarfonds of OHRA reageren.

Het is de slogan bij OHRA direct geregeld ja een banknummer van iemand leeg halen en net doen of je gek bent.

Bedankt voor jullie reactie`s

freya
door freya - Dec 7, 2012 om 10:36
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=chr47 schreef op vrijdag 7 dec 2012, 10:18]Het geld staat weer op de rekening.
....
Er moet eerst een twitter komen van Freya wil spaarfonds of OHRA reageren.
....
Mooi dat het nu afgehandeld is.

En ja, helaas is het tegenwoordig zo dat bedrijven pas écht in actie komen, zodra er iets negatiefs in de openbaarheid komt. Vroeger had je daar een consumentenprogramma voor nodig, maar tegenwoordig is er (gelukkig) internet en twitter. Post 'je probleem' in de openbaarheid en ze komen opeens in actie.....

"Een goede leer voor de volgende keer...." ;-)

Freya

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer