mj
door mjhopman Nov 12, 2013 om 12:45
Geldzaken & recht

Opgelicht bestbabyshop

Hoe kan het dat er nu pas wat aan bestbabyshop gebeurt. ze hebben zich net failliet verklaart en nu gaat kassa er pas achteraan terwijl dit al een jaar een probleem is .
ik ben zelf ook al een jaar bezig om mijn geld terug krijgen. ik heb gebeld geschreven en met de justitie aan de gang geweest maar niets heeft geholpen dus daarom vraag ik me f wat kassa er aan wil doen en waarom nu pas?

1003 10 Rapporteer

kaasbroodje
door kaasbroodje - Nov 12, 2013 om 12:48
937 Antwoorden / 2 Vragen

kassa houd van sensatie TV

zoekster
door zoekster - Nov 12, 2013 om 12:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Hoe weet je dat Kassa daar achteraan gaat? Hebben ze je dat gemaild?

mj
door mjhopman - Nov 12, 2013 om 12:56
5 Antwoorden / 1 Vragen

Zijn we dan mooi klaar mee want ze kunnen nu niks meer doen en iedereen is gewoon simpelweg hun geld kwijt

mj
door mjhopman - Nov 12, 2013 om 12:57
5 Antwoorden / 1 Vragen

Staat op de facebooksite : opgelicht door bestbabyshop
. en de website bestaat niet meer en de telefoon is ook afgesloten.

zoekster
door zoekster - Nov 12, 2013 om 13:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=mjhopman schreef op dinsdag 12 nov 2013, 12:57]Staat op de facebooksite : opgelicht door bestbabyshop
. en de website bestaat niet meer en de telefoon is ook afgesloten.
De facebooksite van Kassa? Ik zie dat niet staan.

Overigens, bij faillissement ben je al je geld kwijt. Je kunt nog wel een vordering bij de currator indienen, maar dat levert meestal niets op.

mj
door mjhopman - Nov 12, 2013 om 13:25
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nee facebook OPGELICHT DOOR BESTBABYSHOP en dat heb er ook zo neer gezet

en die curator van hun die weet zogenaamd van niks heb ik ook al meerdere keren aan de telefoon gehad

mj
door mjhopman - Nov 12, 2013 om 13:26
5 Antwoorden / 1 Vragen

https://www.facebook.com/opgelichtbestbabyshop

zoekster
door zoekster - Nov 12, 2013 om 13:37
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=mjhopman schreef op dinsdag 12 nov 2013, 13:25]Nee facebook OPGELICHT DOOR BESTBABYSHOP en dat heb er ook zo neer gezet

en die curator van hun die weet zogenaamd van niks heb ik ook al meerdere keren aan de telefoon gehad

Maar je vraag is toch waarom Kassa daar nu pas achteraan gaat? Mijn tegenvraag daarop was, hoe weet je dat Kassa daar achteraan gaat?
Voor zover ik weet ging Kassa daar niet achteraan en gaan ze er in de toekomst ook niet achteraan.

Tenzij jij daar andere informatie over hebt....

hutch
door hutch - Nov 12, 2013 om 17:50
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Aanvullende info m.b.t. faillissement van Interadius B.V. (waaronder o.a. Bestbabyshop.nl en Budgethouse.nl):

"Volgens de bestuurder is het faillissement te wijten aan veel onterechte klachten van kopers van geleverde zaken. Dit leidt tot veel retour handelingen en disputen.
Op de site is echter waar te nemen dat er zeer veel klachten zijn van kopers via de site. Veel gekochte en betaalde zaken blijken niet te zijn uitgeleverd.
In algemene zin is er thans een overvloed aan internetaanbieders, waardoor de omzet en marges teruglopen
."

(Bron, klik **)

Lees ** ook eens.

Klanten kunnen dus achteraan sluiten. De kans dat een klant iets terug krijgt is te verwaarlozen.

mu
door mubke - Nov 17, 2013 om 14:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Mensen,

Helaas zijn wij ook opgelicht door deze webwinkel.
We hebben daarom dan ook aangifte gedaan bij de politie.
(Door de politie agente werd ons dit afgeraden, want er wordt toch niets meegedaan). Laat je niet weg jagen door dit soort agenten die geen zin hebben in papierwerk. Ik ben er van overtuigd dat er ergens een dossier wordt opgebouwd van dit soort oplichters. En zoals bij ieder faillissement wordt dit bekeken door een rechter. Ik hoop dan ook dat als er maar genoeg bekend is over dit soort oplichters hiervoor het bestuur verantwoordelijk word gesteld. (Ik denk niet dat de rechter kijkt op een blog van kassa om zijn oordeel te vellen). Wij zullen onze centen helaas niet meer terug zien, maar misschien dragen we wel bij om aan dit soort criminaliteit een halt toe te roepen. Als je bent opgelicht via het internet, doe dan aangifte, ook als het maar een klein bedrag. Veel kleine bedragen maken een groot bedrag.