mi
door mitzie1988 Apr 9, 2009 om 21:21
Geldzaken & recht

Prijzencircus VenD.. DVD niet leverbaar..

Leuk die prijzencircus van de V&D.
Grey's Anatomy dvd seizoen 4. Prijs 39 euro.

Ga ik zaterdag naar de winkel (de actie startte vrijdagavond, voor VIP klanten) is de dvd op. Op de vraag of ze hem nog binnen kregen konden ze geen duidelijk antwoord geven.
Ik ben vandaag weer terug gegaan en toen werd mij medegedeeld dat ze de dvd niet meer binnen kregen. (natuurlijk snap ik het Op=Op principe, maar het lijkt me toch ook dat de DVD, met een bepaalde actie ervoor zorgt dat ze er genoeg in huis hebben, zodat de 'gewone' klant ook de dvd kan kopen)
Ik heb de verkoopster vertelt dat ik het een slechte aanbieding vind, waarop zei antwoordde: "Ja maar we hadden er vrijdag echt veel."

Ik snap dit niet van de V&D en ik weet dat ze waarschijnlijk in hun recht staan, maar ik baal gewoon als een stekker.
Kan ik van de V&D verlangen dat ik de DVD volgende week voor dezelfde prijs krijg?

457 4 Rapporteer

holpen
door holpen - Apr 9, 2009 om 21:33
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas, dat kunt u niet eisen. Inderdaad, op = op ...

kiran
door kiran - Apr 9, 2009 om 21:46
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@mitzie1988

Nee, kan je niet verlangen. Op = op.

Maar dat ze er zoveel van hadden? Vraag het me af. Is/kan ook een verkooptruc zijn om klanten te lokken.

Jij gaat voor je dvd's, zijn er niet. Maar je bent wel in de zaak, precies waar ze je hebben willen! "Rond shoppen maar en wie weet koopt u nog wel wat anders?"

Dus hoe het ook zit? Is wel balen maar dat 'mazzeltje' kom je nog weleens ergens anders tegen. Of een volgende keer voor de deur gaan liggen? ;-)

Maar nog ff wat anders. Ook ik kijk graag naar Grey's Anatomy, maar ik snap eigenlijk niet waarom je zo'n serie op dvd wil hebben. Een korte serie, kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar iets wat tig seizoenen draait? Ga je ze dan echt allemaal nog eens bekijken? Ik heb altijd zoiets van: gezien = gezien. Maar ja, ieder zijn meug he?

Succes de volgende keer!

mi
door mitzie1988 - Apr 9, 2009 om 21:48
22 Antwoorden / 8 Vragen

Ik wil hem gewoon hebben, voor de heb.
Sommige mensen willen bijvoorbeeld boeken, ik wil die DVD's
Ik kijk ze inderdaad niet of nauwelijks, staan gewoon bij mij in de kast, voor de sier.
Als ik een keer ziek ben ofzo, heb ik wat te doen.

mi
door mitzie1988 - Apr 9, 2009 om 21:57
22 Antwoorden / 8 Vragen

Hartelijk bedankt allemaal voor jullie antwoorden.