pa
door patricia52 May 24, 2009 om 21:03
Geldzaken & recht

Problemen met huurster

Hallo,

Wij zijn een gezin die een kamer verhuren meestal aan een studente. Nu is het volgende het geval.

Wij hebben haar een aangetekende brief gestuurd waarin wij haar de huur opzeggen. Ook hebben wij haar via sms op de hoogte gebracht van de brief. De aangetekende brief heeft ze nog niet opgehaald. Wel heeft ze zonder overleg gister (zaterdag 23 mei) haar kamer leeg gehaald en haar sleutels ingeleverd. Echter toen we de kamer inspecteerde zagen we dat ze op de muur een tekening had gezet van 50 x 60cm. Nu hebben we haar gezegd dat ze het zelf moet verhelpen of anders halen we iets van haar borg. Ze eist de gehele borg terug en zegt dat dat wij de muur zelf moeten verven.

Ik heb sinds ze haar sleutels heeft ingeleverd alleen nog contact met haar moeder gehad maar ik heb toch alleen maar te maken met de huurster van 19 niet met haar moeder? Wanneer is eigenlijk de huurovereenkomst geeindigd, op het moment dat zij haar sleutels inleverd of niet?

Ik hoor het graag

Groetjes

260 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 24, 2009 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoelang heeft ze bij je gehuurd ?

Per wanneer had je haar de huur opgezegd ?

Mt welke opzegtermijn ?

ve
door verwijderd - May 24, 2009 om 23:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mea Memorie, deze vraagstelling hoort niet thuis op dit forum, doch bij 'vraag en antwoord'.

ve
door verwijderd - May 24, 2009 om 23:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

deze vragsteller heeft in 2007 al meermaals dit soort vragen gesteld, de ene keer als Huurder de andere keer weer als Verhuurder.

dus lijkt me geen serieuse vraag meer voor vraag en antwoord daar er ook nooit op antwoorden gereageerd is door vraagsteller dus hou het maar hier op het forum.........

ve
door verwijderd - May 25, 2009 om 12:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

[ Wanneer is eigenlijk de huurovereenkomst geeindigd, op het moment dat zij haar sleutels inleverd of niet? ]
Per datum die in de brief vermeld staat die u gestuurd heeft.
Maar de huurster heeft de sleutels ingeleverd wat inhoudt dat zij de huur als beëindigd beschouwt.