ba
door bassie038 Oct 7, 2007 om 12:07
Geldzaken & recht

Resteerden abonnementsperiode Vodafone

als de telefoonprovider voortijdig het abonnements opgezegd nog eisen dat ik de resteerden periode aan abonnementsgeld moet betalen? Ik moet betalen maar mag niet bellen? Komt bij overheen betalen van een krant maar geen krant bezorgd krijgen?

505 6 Rapporteer

labswans
door labswans - Oct 7, 2007 om 12:37
1918 Antwoorden / 10 Vragen

waarom zou een telefoon provider voortijdig het abonnement opzeggen ? Vertel u mij die reden eens hier ....

vergelijking met de krant is niet gelijkwaardig

groetjes , dit is uw derde vraag , hou het bij een vraag aub om het overzicht te behouden, labswans

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 7, 2007 om 18:18
16887 Antwoorden / 202 Vragen

ook ik ben erg benieuwd naar de reden van de voortijdige beëindiging. Op dit moment kan ik formeel niet meer zeggen dat het kan lijken op het tekortkomen van Vodafone in het naleven van een met u gesloten overeenkomst. Het kan ook zo zijn dat Vodafone u daarvan beticht en schadevergoeding wenst in de vorm van het door betalen van het abonnement. Dat laatste zou mogelijk niet kunnen. Zie:

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html  wanprestatie

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/76.html

ba
door bassie038 - Oct 7, 2007 om 18:19
2 Antwoorden / 4 Vragen

wegens niet betalen van een rekening heeft men mij telefoonaansluiting afgesloten

ba
door bassie038 - Oct 7, 2007 om 18:38
2 Antwoorden / 4 Vragen

abonnement is opgezegd wegens niet betalen van een rekening

johanpc
door johanpc - Oct 7, 2007 om 18:43
1379 Antwoorden / 2 Vragen

De provider heeft niet je abonnement opgezegd maar je abonnement lees nummer, geblokkeerd tot je betaald hebt,

 maar je kontraktuele verplichtingen lopen gewoon door.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 7, 2007 om 20:19
16887 Antwoorden / 202 Vragen

en dat is dan helemaal correct. U dient helaas voor u dan toch gewoon aan de betaalverplichtring te voldoen. Of ik dan het beste antwoord gaf? Nou ja een bekend probleem hier en ik ga niet voor de punten.