ch
door chantal@ Apr 23, 2024 om 13:10
Geldzaken & recht

Telegraaf abonnement

DeTelegraaf verhoogd zonder vooraankondiging of communicatie het abonnement van 24.50 naar 39.00 euro per maand, mag dit zomaar, of is dit niet toegestaan.

4659 9 Rapporteer
Mabelle
door Mabelle - Apr 23, 2024 om 13:23
427 Antwoorden / 1 Vragen

Ik geloof er niets van dat dit 'zomaar' gebeurt. Denk dat die 24,50 euro een aktieprijs / aanbieding was en dat de termijn daarvan nu voorbij is. Aan het eind van de aktieperiode ga je het normale tarief betalen.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 23, 2024 om 13:59
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Stel uw vraag eens aan de Telegraaf voor uitleg.

https://www.telegraaf.nl/contact

mahadma
door mahadma - Apr 23, 2024 om 14:00
11546 Antwoorden / 51 Vragen

"zomaar" gebeurd nooit. U heeft, vermoed ik , een abo genomen met een soort welkomst korting tot een bepaalde datum. Die datum is kennelijk gepasseerd en u heeft geen opzegging gedaan en bent nu dus een nieuw abo tegen een nieuwe prijs aangegaan.

Ja
door JannyBoe - Apr 23, 2024 om 14:01
520 Antwoorden / Vragen

Zou het om deze aanbieding kunnen gaan?
Een eenjarig actietarief alleen voor nieuwe klanten?
Het actietarief én een klacht komen namelijk exact overeen.

tenormin
door tenormin Apr 23, 2024 om 14:07
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Kwam ik ook net tegen. Denk dat de TS de 3 jaar is vergeten.

Mabelle
door Mabelle Apr 23, 2024 om 14:07
427 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is een oude aanbieding van 3 jaar geleden. Kan inderdaad, maar kan ook een latere aanbieding van 1 jaar geweest zijn. In ieder geval lijkt TS dat allemaal vergeten te zijn. Zo handig, een digitale agenda. Vooral niets in noteren.

marita5
door marita5 - Apr 23, 2024 om 15:00
11519 Antwoorden / 15 Vragen
ro
door ronny530 - Apr 23, 2024 om 15:05
2785 Antwoorden / 41 Vragen

Gezien de verhoging van het maandbedrag moet het haast wel om een actie abonnement gaan die na de actieperiode stilzwijgend over gegaan is naar een standaard maandelijks opzegbaar abonnement.
Bij afsluiten van een actie abonnement staat er al bij dat na de abonnementsperiode de normale tarieven van toepassing worden en hoeft dus ook niet nogmaals aangekondigd te worden.

1paul
door 1paul - Apr 23, 2024 om 16:01
3156 Antwoorden / 0 Vragen

nee mag niet zomaar, je kunt het abbo per direct laten stoppen, doe dit wel schriftelijk via de site van de telegraaf zelf!!

kan ook zijn dat je abbo afgesloten hebt met korting en dat dit nu afgelopen is en je dan de normale prijs gaat betalen, kijk even welk voor jouw geld!!

Sa
door Satipu - Apr 24, 2024 om 11:31
18 Antwoorden / Vragen

Chantal dat kun je zo wel nagaan dat je eerst een aanbieding had voor bepaalde tijd.

Misschien kun je het nog stop zetten door even te bellen met de Telegraaf.
Maar ik denk dat je er aanvast zit voor een bepaalde tijd.
Succes er mee.