ko
door koriander Jul 27, 2009 om 14:08
Geldzaken & recht

TNT

Graag koop en verkoop ik via internet.


Verzenden gaat dan via TNT.


Regelmatig komt briefpost (al dan niet met inhoud) niet aan.


Ook krijg ik vaak briefpost op mijn adres met wél hetzelfde huisnummer, maar bestemd voor iemand met een andere naam, in een andere straat, met een andere postcode.


Pakketpost gaat iets beter, maar ook niet optimaal. Zo wacht ik nu al 5 dagen op een pakje dat vanuit Nederland naar mij onderweg is. Een ander pakje heeft er ooit 10 dagen over gedaan.


Klaag je bij TNT dan luisteren ze beleefd, er verandert niets en je hoort ook nooit meer wat.


Wat te doen????

327 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2009 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik maak dat ook vaak mee.


Alleen het huisnummer klopt dan maar verder lijkt het er ook niet op.


Ik probeer dan de postbode nog in zijn kraag te vatten.


Wanneer dit lukt vraag ik hem dan de brief op het juiste adres te bezorgen.


Dan wordt er gezegd dat ik het maar in de TNT brievenbus moet doen.


Soms spreekt de postbezorger niet eens Nederlands.


Wanneer je belt krijg je een standaard verhaal en als je "doorzeurt"geven ze het door aan de wijkmanager.


Ik zou eens door hem teruggebelt worden, wacht nog steeds op het telefoontje.


Kreeg wel een standaard brief met belofte op verbetering, maar helaas..........


Gelukkig heb ik bij mij in de wijk een goede burenbezorgservice, maar nu met de vakantie ligt er denk ik wel hier of daar een verkeerde brief op de deurmat/onderaan de stapel.


Tips hoe deze ellende te voorkomen (en niet alleen van TNT maar ook van de andere) hoor ik graag.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2009 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sinds hier een goede postbode loopt gaat het goed.

Helaas is deze nu met vakantie dus krijg ik weer post van anderen. :(
TdeHond



ve
door verwijderd - Jul 27, 2009 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

TNTpostbezorging is hier echt waardeloos. Vaak komt post niet aan; of wordt op het  verkeerde adres bezorgd. Als de postboede geweest is, kan ik zelf nog eens rondje postbezorging gaan lopen. Zelfs rouwkaart is hier een keer niet aangekomen. En dat vind ik echt ernstig. Gelukkig had ik telefonisch al vernomen dat de betrokkene overleden was. Maar anders ontnemen ze je ook de kans tot afscheid nemen En inderdaad: TNT doet niets met de klachten; waardeloos bedrijf

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer