sv
door svennie Oct 22, 2013 om 09:48
Geldzaken & recht

Tom & Eduard

Deze mail kreeg ik in mijn mailbox, klinkt interessant of zit er een addertje onder het gras?

We kwamen deze simpele software
tegen die jij kunt gebruiken om DIRECT
geld mee te verdienen:

=> Klik hier om de software
te downloaden en in te stellen!

Het enige dat je hoeft te doen
is wat knoppen indrukken.

De eerste keer dat wij em gebruikten
verdienden we direct al € 357,49

=> Klik hier om de software
te downloaden en in te stellen!

Groeten,

Tom & Eduard

PS We weten niet hoe lang
deze download nog beschikbaar is.

=> Klik dus nu hier om de software
te downloaden, voordat iemand anders
er met jouw exemplaar vandoor gaat!

To unsubscribe please click here
Tom & Eduard
6, Rue Henri M. Schnadt, Luxembourg, Luxembourg, L-2530

1826 13 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Oct 22, 2013 om 09:56
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Er zit meer dan een addertje onder het gras, het is meer een dinosaurus!

Uiteindelijk zul je meer geld kwijt zijn aan Tom & Eduard dan dat je eraan verdient, het is een soort pyramide constructie.
Gewoon niet doen, als je portemonnee je lief is. Die mail hebben nog honderden anderen gekregen en er zijn natuurlijk altijd mensen die erin trappen.
Maar jij lekker niet!

sv
door svennie - Oct 22, 2013 om 09:58
8 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 22 okt 2013, 09:56]Er zit meer dan een addertje onder het gras, het is meer een dinosaurus!

Uiteindelijk zul je meer geld kwijt zijn aan Tom & Eduard dan dat je eraan verdient, het is een soort pyramide constructie.
Gewoon niet doen, als je portemonnee je lief is. Die mail hebben nog honderden anderen gekregen en er zijn natuurlijk altijd mensen die erin trappen.
Maar jij lekker niet!

mahadma
door mahadma - Oct 22, 2013 om 09:59
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Wat denk je nu zelf ........ er wordt gratis geld aangeboden ....... dit stinkt als een gediplomeerde bunzing met jaren ervaring. Maar als je graag geld kwijt wilt, kan je beter een goed doel steunen, dan komt het nog goed terecht.

sv
door svennie - Oct 22, 2013 om 10:06
8 Antwoorden / 7 Vragen

Allen bedankt voor de reacties, ik was er al bang voor dat het geldklopperij was,maar wanneer je in de ww zit zoek je altijd naar extra inkomsten.

edrick3
door edrick3 - Oct 22, 2013 om 10:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo svennie,

Onzin!
Voor niets gaat de zon op.
Weggooien!
Niet aan beginnen.

Met vr.gr.

bo
door bookworm - Oct 22, 2013 om 10:18
6 Antwoorden / 0 Vragen

Ach, Tom en Eduard, de beroepsoplichters......
Zijn hier al vaker topics over geweest. Google op "Tom en Eduard" en je weet genoeg

Gr
door Grunn1 - Oct 22, 2013 om 10:18
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je gratis geld kan krijgen.

hutch
door hutch - Oct 22, 2013 om 12:54
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Trap er NIET in. Het is gewoon pure onzin/lariekoek en als u zich aanmeldt krijgt u bijna dagelijks onzinmailtjes met daarin linkjes om maar naar hun website te gaan.

Ik heb van een kennis een x-aantal van die onzinmailtjes gekregen (om als voorbeeld te dienen) met daarin psychologisch getinte zinnen als:

- PS: niet doorvertellen.
- Je bent geselecteerd.
- Ben jij zijn zakenpartner?
- Geld binnen 15 minuten.
- Nooit meer werken.
- Persoonlijk (niet doorvertellen).
- € 7500,-- per maand.
- Geld zonder werk.
- In 4 dagen tijd € 6800,-- ophalen.
- Laatste kans.
- Derde en laatste waarschuwing.
- Verdien je vanavond nog € 1700,--

- enz. enz. enz........

Die waarschuwingen (eerste, tweede, derde....) werden gegeven omdat er (uiteraard) niet gereageerd werd op die onzinmailtjes.

Je hebt helaas genoeg personen die niet bestand zijn tegen deze psychologische 'oorlogsvoering' en er wel intrappen.

Ieder weldenkend mens weet dat het pure lariekoek/onzin is en dat er maar twee beter van worden en dat zijn die grapjurken van de zich noemenden: Tom en Eduard.

Het beste is die mail als ongewenst markeren en daarna blokkeren.

Mocht u er wel meer over te weten willen komen, meldt u dan eens aan met een tijdelijk (fake) emailadres.
U blijft lachen hoe die 2 figuren u proberen over te halen om maar op die linkjes te laten klikken.
Degenen die deze 2 grapjurken echt geloven, zijn personen die (in ieder geval geestelijk) op de leeftijd van zo'n 5 jaar zijn blijven steken.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 22, 2013 om 13:57
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als men hier nog intrapt dan bent u toch een zeer gelovig mens die vetrouwen in de medemens heeft.Alleen al de manier hoe het wordt gebracht stinkt al.

pi
door pieterwolters - Oct 23, 2013 om 14:39
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon doen. Het komt uit Luxemburg, dus het kunnen nooit criminelen zijn. Criminelen komen immers uit Oost-Europa.

mahadma
door mahadma - Oct 23, 2013 om 17:06
11590 Antwoorden / 51 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op woensdag 23 okt 2013, 14:39]Gewoon doen. Het komt uit Luxemburg, dus het kunnen nooit criminelen zijn. Criminelen komen immers uit Oost-Europa.

Een eenvoudige vraag: waarom dit antwoord?

valerius-2
door valerius-2 - Oct 23, 2013 om 20:04
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op woensdag 23 okt 2013, 14:39]Gewoon doen. Het komt uit Luxemburg, dus het kunnen nooit criminelen zijn. Criminelen komen immers uit Oost-Europa.
Heeft u al dit adres geprobeerd? Wie zegt dat dit uit Luxemburg komt? En op de link klikken is al gevaarlijk, maar dat zal de bedoeling zijn.

mahadma
door mahadma - Oct 23, 2013 om 20:16
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Je zou toch bijna denken dat Pieterwolders er aan verdient ......... of aandelen heeft in luxemburg.