ma
door mantelzorger52 May 12, 2015 om 22:52
Geldzaken & recht

Trebgne

Sinds kort help ik mijn broer met zijn financiën. Wat ik erg vreemd vind is dat er op zijn afschriften geld wordt afgeschreven naar een adres: met de naam Stichting Vincent +Wolf

Het afschrijven gebeurt met de code BIC, klopt het dat dit een buitenlandse afboeking is?

Graag hoor ik van u

2242 3 Rapporteer

mahadma
door mahadma - May 12, 2015 om 23:44
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Het afschrijven gebeurt met de code BIC, klopt het dat dit een buitenlandse afboeking is?

Elke bank heeft een unieke code voor internationale betalingen. Die code heet de BIC (Bank Identifier Code), ook wel SWIFT-adres genoemd. (Bron: een willekeurige bank)

Is er in de boekhouding een abonnement, contract o.i.d. te vinden?
Om welk bedrag en frequentie gaat het? (als we dit mogen vragen tenminste)
Is dit een langdurig gegeven?

Good old goochel geeft geen hits.

tenormin
door tenormin - May 12, 2015 om 23:48
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Google geeft mij een hint dat dit mensen zijn die incasso's innen van het failliete Neckermann. Dus heb geen idee of uw broer nog verplichtingen had/heeft aan Neckermann.

ho
door hopetobehelping - May 13, 2015 om 06:05
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mantelzorger52,

bedoelt u de volgende gegevens ? klik hier.
Men heeft het over stichting Vincent & Wolfgang.