luchtkwaliteit
door luchtkwaliteit Jan 31, 2015 om 09:52
Geldzaken & recht

UWV registreert alle klantvragen gekoppeld aan BSN nummer

Wanneer je een algemene vraag hebt zal het UWV al snel vragen naar je BSN nummer ook al is dat niet altijd nodig. Immers de gegevens van de klant zijn bij alle vragen niet noodzakelijk maar kunnen soms wel helpen voor het zoeken naar de juiste vraag. Om welke uitkering gaat het? Maar wat vinden we er van dat elke vraag die je hebt bij het UWV geregistreerd wordt en opgeslagen wordt onder uw BSN nummer? Het wordt opgeslagen in het k3cr systeem. Verder is het zo dat wanneer de klantadviseur jouw in de wacht zet jouw als klant kan blijven horen op de headset. De klantadviseur moet de klant blijven volgen.......Wat vinden we hier van?

1115 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ge
door gerboe - Jan 31, 2015 om 10:20
806 Antwoorden / 0 Vragen
0

Allebei uitstekend! Prima geregeld bij het UWV.

wi
door wilhelmina59 - Jan 31, 2015 om 10:36
523 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon alle communicatie schriftelijk laten verlopen. Staat alles zwart op wit en is er geen discussie nodig.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 31, 2015 om 14:48
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

In tijd van zoveel oplichtingen en fraude lijkt mij dit volkomen juist.

aurora1
door aurora1 - Jan 31, 2015 om 16:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Wat "we" hiervan vinden?

ge
door gerboe - Jan 31, 2015 om 16:45
806 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ben op 27 april jarig (echt waar) en mag dus in koninklijk meervoud reageren: we ;) vinden dat vastleggen een prima gang van zaken want dat gebeurt alleen maar vanwege accuraat reageren op vragen. Zodat een klant niet steeds weer zijn/haar verhaal hoeft uit te leggen. Of dat een UWV medewerker kan zien of een toegezegde terugbelactie al is uitgevoerd.

Het UWV zegt er bijvoorbeeld over: Alle gesprekken worden door de klantadviseur in het registratiesysteem vastgelegd, zodat bijeen volgend contact te zien is dat al eerder is gebeld en waarover dat gesprek toen ging.De klantadviseurs beschikken ook over actuele informatie, bijvoorbeeld over problemen bij een bepaald kantoor of over problemen met de website van het UWV. Hierop kunnen zij dan direct inspelen.

tijger1
door tijger1 - Jan 31, 2015 om 16:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Moeten "we" dan hier iets van vinden? Niets mis mee toch?

aurora1
door aurora1 - Jan 31, 2015 om 17:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Deze "we" vindt overigens dat dat zo uitstekend geregeld is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

So
Sophie1989 - May 28, 2024 om 09:27
Huishouden & energie

Waternet waterschapsbelasting (Gooi en Vecht gemeente Amsterdam)

Wij zijn verhuisd afgelopen november (2023) naar een nieuw adres. We dachten dat alles goed geregeld, afbetaald en afgerond was van ons oude adres. Krijgen we in mei ineens TWEE waterschapsbelasting aanslagen over 2022 en 2023 van bijna €300 die afbetaald moeten worden vóór juli 2024. Vervolgens gebeld en het enige dat je hoort aan de andere kant van de lijn is "we hebben achterstand in onze a ... Lees meer

zo
zonnepanelen Peter - May 28, 2024 om 18:20
Huishouden & energie

Kan de installateur de zonnepanelen uitschakelen

Een aantal van mijn zonnepanelen leveren heel weinig op. Ik heb het idee dat de installateur deze heeft uitgeschakeld. Mag dit zomaar? Lees meer

Do
Doraf - May 28, 2024 om 21:34
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar berekent personeelskosten door

Wunderland Kalkar berekent personeelskosten door  Lees meer