he
door heleen47 Oct 20, 2014 om 21:03
Geldzaken & recht

Verlopen restaurant cadeaukaart

Ik heb een restaurant cadeaukaart, deze is verlopen. Er staat op dat hij een jaar geldig is, die periode is verlopen. Ik heb begrepen van het restaurant waar ik kwam, dat het helemaal niet mag, als je iets betaald hebt, dan mag er geen termijn van toepassing zijn. Graag uw antwoord.
Vriendelijke groet
Heleen Wouda

3027 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Oct 20, 2014 om 21:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja hoor, dat mag wel. Helaas.

Kortom niet om dat soort bonnen vragen en ze ook niet weggeven als cadeau.

zoekster
door zoekster - Oct 20, 2014 om 21:28
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Er schijnt wel een soort coulance regeling met die restaurantcadeaukaarten te zijn, dan wordt hij verlengd, maar dan moet u wel administratiekosten betalen.

pi
door pieterwolters - Oct 20, 2014 om 21:39
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Of gewoon sneller gebruik maken van een cadeautje. Ook wel zo leuk voor de gever.

he
door heleen47 - Oct 20, 2014 om 21:49
1 Antwoorden / 1 Vragen

Door omstandigheden en niet de datum weten,wordt dat moeilijk.

emcede
door emcede - Oct 20, 2014 om 22:03
960 Antwoorden / 4 Vragen

Ja, dat mag zeker wel! Zoek rechtsboven eens op 'cadeaubon' o.i.d en je kunt alle informatie in diverse topics lezen!

mahadma
door mahadma - Oct 20, 2014 om 22:27
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Klik HIER en lees wat Consuwijzer er over zegt.

RestaurantCadeau gekregen?
Gefeliciteerd met uw RestaurantCadeau!
U kunt uw RestaurantCadeau op meerdere plaatsen in Nederland besteden. Klik hier voor een overzicht van de deelnemende restaurants.
RestaurantCadeau is standaard een jaar geldig na aankoop tenzij specifiek anders vermeld.

Zoals al vele keren eerder gezegd, een verlopen kadobon is een btw vrij cadeau van de gulle gever aan de verkoper van de bon. Volgende keer een kadobon vragen in de vorm euro's, overal inwisselbaar, je krijgt wisselgeld en zelfs in het buitenland te besteden.

Je kunt proberen de organisatie te benaderen en soms kan je tegen een bijbetaling van circa € 10,00 3 maanden verlenging kunt krijgen.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 21, 2014 om 00:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U heeft gehoord maar waar is dat dan te vinden.? Horen is niet altijd het zelfde als de werkelijkheid.