mo
door moesha Jul 2, 2013 om 12:11
Geldzaken & recht

Wat moet ik doen?

Ik ben in 2012 bij een instantie gegaan S.B.C.A genaamd die me geld beheerd
vanwege dat ik een schuld had bij het CAK van Ong €3000
Ik heb een betalingsregeling getroffen van €162 in de maand.
Wat blijkt nou dat die €162 nooit bij het CAK is aangekomen waardoor me schuld nu verdubbeld is plus deurwaarderskosten erbij. want ik vind dat ze hier niet weg mee mogen komen. en ik vind die schuld die ze verdubbeld hebben op hun kosten moeten komen want ik heb hier niet om gevraagd ik dacht dat mij geld bij hun in vertrouwen was maar helaas is dit niet het geval. Mij vraag is dan ook hoe kan ik hun aanklagen?

1019 8 Rapporteer

pino123
door pino123 - Jul 2, 2013 om 12:17
2766 Antwoorden / 14 Vragen

De betaling(en) zijn wel afgeschreven?

mo
door moesha - Jul 2, 2013 om 12:24
4 Antwoorden / 3 Vragen

Hoi pino123

Ja dat vraag ik me ook dus af ze treffen wel een betalingsregeling maar ze hebben het bedrag nooit naar het CAK overgemaakt. waardoor die schuld verdubbeld is.

tenormin
door tenormin - Jul 2, 2013 om 13:28
16859 Antwoorden / 108 Vragen

moesha, krijg je zelf geen inzage over gedane betalingen? Dus ook geen bankafschriften o.i.d.? Vraag die inzage bij het S.B.C.A.

zoekster
door zoekster - Jul 2, 2013 om 13:54
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U moet hier een advocaat op zetten, want alleen red u dit niet. Hoogst waarschijnlijk komt u in aanmerking voor een gesubsidieerde rechtsbijstand. Heeft u een advocaat via het juridisch loket, dan krijgt u ook nog eens 51 euro korting op uw eigen bijdrage.
U gaat met alle papieren die u met deze zaak te maken hebben; bankafschriften, alles van het SBCA en het CAK, de deurwaarder enz. naar het juridisch loket klik HIER voor de adressen.
Advies daar is gratis!
Succes ermee.

mo
door moesha - Jul 2, 2013 om 13:55
4 Antwoorden / 3 Vragen

Hoi zoekster

Dank je wel voor je reactie hier ga ik zeer zeker iets mee doen!
want hier mogen ze niet mee weg komen!

mo
door moesha - Jul 2, 2013 om 13:57
4 Antwoorden / 3 Vragen

Hoi tenormin

Ja ik heb wel inzage maar sommige dingen willen ze niet opsturen naar mij dus dat wil al iets zeggen.
maar op de papieren die ik heb staat niks over die afbetaling gemeld.

tenormin
door tenormin - Jul 2, 2013 om 14:05
16859 Antwoorden / 108 Vragen

In ieder geval fijn dat je doorkunt met het antwoord van zoekster. Veel succes!

mo
door moesha - Jul 2, 2013 om 14:27
4 Antwoorden / 3 Vragen

Dank je wel tenormin