wo
door wongdjowoh May 11, 2012 om 17:04
Geldzaken & recht

Wie heeft er vij recent ervaring met Makelaarsland?

Ik overweeg een woning zonder tussenkomst van een makelaar te verkopen.
Alvorens met hun in zee te gaan wil ik graag ervaring/meningen van anderen horen.

De laatste forum hierover hier op de site was in 2006.

Makelaarsland.nl biedt op hun website:
Bespaar duizenden euro’s aan makelaarskosten

U wilt prominent op Funda, de kwaliteit van een NVM makelaar, zelf actief betrokken worden bij het verkopen van uw huis en duizenden euro's aan makelaarskosten besparen? Dan is Makelaarsland ook voor u de beste keuze!

3860 3 Rapporteer

tot15karakters
door tot15karakters - May 11, 2012 om 20:00
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Het nadeel is dat je veel zelf moet doen, maar daardoor wel lagere kosten hebt dus een scherpere vraagprijs kunt vragen waardoor de verkoop kansen verhogen.

Bieden vanaf dus geen vaste vraagprijs zorgde er vaker voor dat vele op het koopje reageren dat eigenlijk €10.000 of meer onder de normale prijs zit tegen elkaar op gaan bieden waardoor je sneller en beter verkoopt dan vele normale prijzen die vaak na lange tijd moeten dalen.

diumenge
door diumenge - May 11, 2012 om 20:12
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=tot15karakters schreef op vrijdag 11 mei 2012, 20:00]...
Bieden vanaf dus geen vaste vraagprijs zorgde er vaker voor dat vele op het koopje reageren dat eigenlijk €10.000 of meer onder de normale prijs zit tegen elkaar op gaan bieden waardoor je sneller en beter verkoopt dan vele normale prijzen die vaak na lange tijd moeten dalen.

Huh? Kan het ook in het Nederlands?

vladja
door vladja - May 11, 2012 om 20:18
8293 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=tot15karakters schreef op vrijdag 11 mei 2012, 20:00]Het nadeel is dat je veel zelf moet doen, maar daardoor wel lagere kosten hebt dus een scherpere vraagprijs kunt vragen waardoor de verkoop kansen verhogen.

Bieden vanaf dus geen vaste vraagprijs zorgde er vaker voor dat vele op het koopje reageren dat eigenlijk €10.000 of meer onder de normale prijs zit tegen elkaar op gaan bieden waardoor je sneller en beter verkoopt dan vele normale prijzen die vaak na lange tijd moeten dalen.

Gek he, dat je veel zelf moet doen als je zelf je huis wilt verkopen zonder tussenkomst van een makelaar.

Gevolgd door volstrekt niet te volgen gewouwel. Je lijkt Henk Bleker wel of de nieuwe Tenormin.

Vladja