tf
door tfk Sep 9, 2014 om 19:41
Geldzaken & recht

Woekerpolis compensatie

Mijn vrouw heeft in 1997 een Delta Lloyd woekerpolis afgesloten. Ze heeft in 2005, naar aanleiding van allerlei verhalen, de premie betaling gestopt en de polis verder in takt gelaten. De polis loopt tot 2020, heeft ze nu ook nog recht op compensatie?

769 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 9, 2014 om 19:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De premiebetaling gestopt? Is de polis premievrij gemaakt?

Laat haar contact opnemen met Delta Lloyd.

tf
door tfk - Sep 9, 2014 om 21:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

De polis is inderdaad premievrij gemaakt na negen jaar premie te hebben betaald. Er wordt nog wel jaarlijks een overzicht gezonden van de waarde van de polis.

tijger1
door tijger1 - Sep 9, 2014 om 21:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In die polis zal ongetwijfeld een overlijdensrisicoverzekering opgenomen zijn geweest, waar dus vaak grote kosten door ontstonden. Dus aankaarten bij Delta Lloyd.

ge
door gerboe - Sep 10, 2014 om 10:16
806 Antwoorden / 0 Vragen

Ik val in herhaling maar wil u toch wijzen op organisaties als www.woekerpolis.nl of www.woekerpolisproces.nl . Er zijn er nog meer die u via zoeken op internet kunt achterhalen. De twee genoemde organisaties bieden gratis inschrijven aan op no cure no pay basis. De kans op succes via zulke organisaties is veel groter dan zelf rechtstreeks in de slag gaan met Delta Lloyd.

tf
door tfk - Sep 10, 2014 om 18:59
2 Antwoorden / 1 Vragen

Gerboe, hartelijk dank voor je reactie. Ik heb inmiddels een aanmelding bij www.woekerpolis.nl gedaan. Hopelijk kunnen zij nog iets voor ons betekenen.

Ook tijger1 hartelijk dank voor de reactie.

tijger1
door tijger1 - Sep 10, 2014 om 19:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Graag gedaan. Succes gewenst.

ge
door gerboe - Sep 11, 2014 om 10:13
806 Antwoorden / 0 Vragen

Ook graag gedaan. Kijk nog even naar de data van de 'Woekertoer' van woekerpolis.nl. U kunt dan in diverse plaatsen in het land persoonlijk in contact komen met mensen van de organisatie.