Xenos Riverty betaling
Klein kastje online gekocht bij xenos. Keus: betalen achteraf via Riverty....maar het lukt van geen kant...van alles geprobeerd.
Kastje is goed maar ja..... Online,chat,mail...lukt niet...Nu brief gehad met VIERDE herinnering plus incassokosten. Echt geen eerdere aanmaning gehad.
Weet iemand hoe we moeten betalen?
Zou heel fijn zijn.
Misschien een vreemde vraag... heb je wel de app van riverty op je telefoon staan? Riverty werkt op dezelfde wijze als Klarna...
Inloggen, naar je bestellingen gaan, die je wil betalen aanklikken en kiezen voor nu betalen.
Goed antwoord +10
Riverty biedt een chat functie, al daar iets mee geprobeerd?
Robot...kom ik niet verder mee ...bedankt
Is er binnen die robot geen "mederwerker" op de lijn te krijgen?
Gewoon met een overschrijving, bestelnummer als omschrijving en vergeet niet de incassokosten gelijk te betalen.
https://www.xenos.nl/bestellen-en-betalenhttps://www.xenos.nl/bestellen-en-betalen
Helaas
Heeft u ze al eens geprobeerd te bellen?
Openingstijden
Openingstijden
|
Time
|
---|---|
Maandag - Vrijdag
|
09:00 - 18:00 uur
|
Zaterdag
|
09:00 - 13:00 uur
|
Begin eerst eens te vertellen wat er niet lukt met betalen.
Dus...
Wat heb je gedaan om het te proberen.
Op welk punt gaat het fout.
Als ik wil betalen per bankrekeningnummer en waar het geld heen moet en het intikt komt er een adres uit in Heerenveen Riverty GMBH. Dat kan toch niet? Het moet naar Deutsch Bank AG.
U moet betalen aan Riverty en de bankrekening waar u naar moet betalen staat op naam van Riverty dus wat is het probleem? De Deitsche Bank is niet Riverty.
Dus...er gaat helemaal niets fout. Een bedrijf dat in Heerenveen zit kan gewoon een Duits rekeningnummer hebben. Het maakt het rekeningnummer echt niet minder Duits.
Dus gewoon daar naar toe overmaken.
Een aanmaning volgt op 1 of meerdere herinneringen. Dus logisch dat je geen eerdere aanmaning ontvangen hebt.
Als er een aanmaning komt, worden de kosten nog hoger.
Op Xenos staat dat je een email ontvangt met een link om te kunnen betalen. Heb je alle mail gecheckt? Ook de spammail?
Je kunt betalen met een creditcard en Riverty (voorheen Afterpay). Bij Riverty ontvang je een link waarmee je achteraf kunt betalen binnen 14 dagen. Hiervoor betaal je €1,99. Tip: Bij Riverty heb je de mogelijkheid om gratis je factuur te pauzeren (7 dagen), bijvoorbeeld na retourneren. Als je voor de eerste keer met Riverty een betaling doet, krijg je een minder hoog limiet. Het kan dus zijn dat deze betaalmethode daarom wordt geweigerd in de checkout. Lukt het je niet om je bestelling af te ronden met Riverty? Kijk dan hier voor tips op of neem contact op met de Riverty klantenservice via 020-7230270 of klantenservice@afterpay.nl.
Trouwens, in de ontvangen herinneringsbrief staat toch zeker ook hoe je eventueel handmatig kan betalen?
Dit staat op de site van Riverty: In de Riverty app, MyRiverty en het betaaloverzicht dat je per e-mail ontvangt vind je alle gegevens die je nodig hebt om een handmatige overschrijving te doen. Zorg ervoor dat je het volledige betaalkenmerk correct bij je overschrijving vermeldt. Het kan tot 3 werkdagen duren voordat je betaling is verwerkt.
https://my.riverty.com/nl-nl/support/faq
Als ik wil betalen per bankrekeningnummer en waar het geld heen moet en het intikt komt er een adres uit in Heerenveen Riverty GMBH. Dat kan toch niet? Het moet naar Deutsch Bank AG
Bekijk deze link ook eens:
https://www.asos.com/nl/klantenservice/betalingen-kortingen-cadeaubonnen/hoe-betaal-ik-met-riverty/
Onderstaand bankrekeningnummer moet je gebruiken. Deze info komt van de Riverty website.
https://my.riverty.com/nl-nl/support/faq
Dank u wel...wat moet ik met de BIC: DEUTNL2A.... Moet ik dat ergens invullen
Nee niets alleen als u naar een buitenlandse bankrekening zou moeten overmaken. U maakt echter geld over naar een NL bankrekening van de Deutsche bank.
De simpelste manier van betalen is via iDeal. Vul je emailadres in en klik daarna op 'stuur mij een login link' (komt er niks in je mailbox, check de spammap!)
https://my.riverty.com/nl-nl/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer