claridge
door claridge Sep 10, 2010 om 10:50
Geldzaken & recht

Zorgverzekering 2

Het is ca 1 jaar geleden dat mijn dochter (22) een nieuwe kroon nodig had. Voor haar behandeling heeft ze eerst keurig de goedkeuring van het IZZ gevraagd en gekregen. Alles in orde dus naar de tandarts (dacht ze). De behandeling werd uitgevoerd door 2 verschillende tandartsen en toen begonnen de problemen. Ze heeft verschillende keren gebeld om uit te leggen dat het om dezelfde behandeling ging, ook de tandarts heeft contact opgenomen met het IZZ. Na ettelijke keren bellen scheen het dan toch in orde te zijn, totdat vorige week een brief van het incasso bureau op de mat lag. Weer gebeld, weer werd er gezegd dat het geregeld zou worden omdat ze immers de goedkeuring had totdat gisteren het incasso bureau belde om te vragen wanner ze tot betaling zou overgaan. Ze heeft een mail met een kopie van de goedkeuring naar het incasso bureau gestuurd maar is ten einde raad. Wat kan ze nog doen om dit verhaal te beeindigen?

365 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 10, 2010 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

claridge

Als het goed is, staat in de voorwaarden een instantie met adres, waar je een klacht kunt indienen over deze wanpraktijken. Schrijf dus aan IZZ een brief waarin je dat aankondigt en wacht 10 werkdagen. Reageert IZZ niet, dan zou ik zeker een gemotiveerde klacht indienen.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Sep 10, 2010 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Jij hebt je best gedaan.
Ik zou nog 1 mail naar het incassobureau sturen met korte uitleg, er in vermelden dat dit de laatste keer is dat je reageert, en dat je ze anders wel in de rechtzaal zal zien.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 10:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,

Mijn naam is Peter en ik ben medewerker van het webcare team van IZZ.

Graag wil ik met u in contact komen om uw klacht te bespreken. U kunt een email sturen naar klachtenwebcare@vgziza.nl. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

IZZ webcare team

ve
door verwijderd - Sep 15, 2010 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij hebben inmiddels contact opgenomen met onze verzekerde en een passende oplossing voor het probleem geboden.

Met vriendelijke groet,

IZZ Webcare team

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Si
Sita B - May 31, 2024 om 20:42
Geldzaken & recht

Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat

Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen. 

terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand 

Lees meer

He
Hetty oorbeek - May 29, 2024 om 22:24
Geldzaken & recht
Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie

Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie

Vorige week betaalde ik 15,60 deze week 23,60 voor 50 gram look out en dat terwijl de shag 3,40 omhoog zou gaan 
dit is zelfs een goedkope shag 
dit kunnen mensen niet meer betalen toch 

Mvg hetty oorbeek Lees meer