Vragen gesteld door: fijvan
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Jun 20, 2017 om 16:50
Best experts,
weet iemand de oorzaak en wat te doen moet als smartphone met de bovengenoemde probleem?
mvg,fijvan Lees meer -
May 12, 2015 om 15:22
Paar weken geleden heb ik hier bovengenoemde probleem advies gevraagd. ik heb mail naar caiway gestuurd, nu bericht caiway het volgende:
geachte heer, mevrouw,
u had een abonnement bij ziggo (de enige andere partij over de kabel toendertijd), cogas (nu caiway) leverde voor die abonnementen het analoge signaal voor de tv.
zonder dit signaal kon ziggo geen enkele dienst l ... Lees meer -
Apr 23, 2015 om 17:57
Goede dag dames/heren,
ik had tot eind 2014 3 in 1 abonnement bij ziggo gehad. in 2015 is ziggo in overijssel/twente gestopt en door caiway overgenomen. in december 2014 had ik opzegging daarvan bij ziggo gedaan en ben bij tele2 aangemeld als klant maar nu krijg ik een factuur van caiway van periode jan.tot maart 2015. ben bij caiway winkel geweest maar men zei dat ik moest betalen omd ... Lees meer