Vragen gesteld door: susanm
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Jan 19, 2012 om 08:02
Door een fout van onze internetprovider hebben wij afgelopen jaar wekenlang zonder telefoonaansluiting en operationele alarminstallatie gezeten. de internetprovider heeft uiteindelijk in een email toegegeven dat zij verantwoordelijk zijn voor deze fout en dat de hieruit voorkomende kosten door hen vergoed zullen worden. nu willen ze echter de 1½ verlofdag die mijn man heeft moeten opnemen, omdat e ... Lees meer
-
Apr 29, 2011 om 10:23
Sinds 27-03-2003 hadden wij internet-abonnement “zonnet(adsl)-lite”. zonnet is overgegaan in tele2-handen gekomen en werd dus ook onze provider. wij waren zeer tevreden over dit abonnement en waren dan ook niet van plan om dit te wijzigen, omdat het voldeed aan onze eisen en verwachtingen qua prijs en qua snelheid. in november 2010 ging echter ons modem kapot. toen wij contact opnamen met tele2 kr ... Lees meer