li
door lisettel Jul 6, 2015 om 13:27
Huishouden & energie

Bankstel

Hallo ,
16augustus 2014 hebben wij een bankstel gekocht bij Chateau dÁx (piet Klerx) Toen het werd geleverd was er van alles mis mee. Ze zouden na veel verveel een nieuwe bank bestellen, dat was 5 maart 2015. Nu hebben wij hem nog niet ontvangen en op mailtjes wordt niet of nauwelijks op gereageerd! Ik weet niet wat ik verder moet doen, kan iemand mij hier iets meer over vertellen

965 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2015 om 13:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo lisettel,

Dat duurt allemaal al véél te lang.
Je had al veel eerder actie moeten ondernemen.

Lees wat Consuwijzer er over schrijft: klik hier.

'Wat moet ik doen als een product niet goed is'



Suc6

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2015 om 13:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Piet Klerkx is aangesloten bij het CBW. Klik hier ter info.
Je zou dus - als je er niet uitkomt - naar de geschillencommissie kunnen stappen.

Suc6

mahadma
door mahadma - Jul 6, 2015 om 13:45
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Stuur ze een gelijke email + aangtekende brief, dat u binnen een voor u redelijke tijd of de bank wilt hebben of anders de verkoop gaat ontbinden.

zoekster
door zoekster - Jul 6, 2015 om 13:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Noem wel een vaste datum. Dus bijv. voor 20 juli. Daarna, zo stelt u, is Piet Klerx in verzuim en heeft u het recht de overeenkomst te ontbinden.

li
door lisettel - Jul 6, 2015 om 13:55
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt alllemaal,

Ik ga hier mee aan de slag!

li
door lisettel - Jul 6, 2015 om 14:21
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste mensen,

ik nogmaals de klantenservice gebeld,

en nu ga ik eindelijk mijn geld terug krijgen!

zoekster
door zoekster - Jul 6, 2015 om 14:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=lisettel schreef op maandag 6 jul 2015, 14:21]Beste mensen,

ik nogmaals de klantenservice gebeld,

en nu ga ik eindelijk mijn geld terug krijgen!
Dat is de beste optie!

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2015 om 15:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@lisettel,

.....en nu ga ik eindelijk mijn geld terug krijgen!....
Dat hopen we dan maar.
Kun je een andere bank gaan uitzoeken (maar dat zal wel niet in dezelfde zaak worden, denk ik) ;-)

Met vr.gr.

me
door megasponsor - Jul 6, 2015 om 18:54
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

Plaats je klacht ook op www.klacht.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer