sw
door swart1949 Apr 7, 2014 om 22:45
Huishouden & energie

Contract energie

Ik wil overgaan van E-On naar energie Direct en die hadden mij beloofd dat die overgang vlekkeloos zou verlopen. Ik heb daar ook telefonisch contact over opgenomen en zij bevestigde mij dat alles goed was gegaan. Nu krijg ik vandaag een boete voor contract breuk van 100 euro.

Hoe moet ik dat probleem nu oplossen

799 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sw
door swart1949 - Apr 8, 2014 om 05:16
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=jantje7 schreef op maandag 7 apr 2014, 22:50]Het is maar de vraag hoelang uw vorige contract nog liep. Heeft Energie Direct niet de goede einddatum genomen, zijn ze fout. Onderling hebben de energieleveranciers afgesproken dat er met de einddatum van het lopende contract rekening wordt gehouden. Maar als u een contract had van 3 jaar en u heeft het na 2 jaar opgezegd, ja dan volgt deze boete van € 100,-

DE einddatum was nu 8 april en energie direct heeft het contact in laten gaan 26 maart

jantje7
door jantje7 - Apr 8, 2014 om 05:16
1459 Antwoorden / 23 Vragen
0

Het is maar de vraag hoelang uw vorige contract nog liep. Heeft Energie Direct niet de goede einddatum genomen, zijn ze fout. Onderling hebben de energieleveranciers afgesproken dat er met de einddatum van het lopende contract rekening wordt gehouden. Maar als u een contract had van 3 jaar en u heeft het na 2 jaar opgezegd, ja dan volgt deze boete van € 100,-

tijger1
door tijger1 - Apr 8, 2014 om 08:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dan ligt de fout bij Energie Direct.

Lees wat Consuwijzer hier over schrijft. Klik hier

Dus als Energie Direct bij die gedragscode is aangesloten, moeten zij dat vergoeden.

energiedirect
door energiedirect - Apr 8, 2014 om 15:27
37 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste swart1949,

Ik wil je graag helpen om te controleren of je de opzegvergoeding van je vorige leverancier kan claimen.

Kun je in een bericht naar onlineservice@energiedirect.nl je postcode en huisnummer of klantnummer sturen? Dan kan ik je de juiste informatie verstrekken.

Groetjes Shifayz

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer