la
door lammertc Oct 31, 2014 om 20:23
Huishouden & energie

Eindafrekening Greenchoice

Klachten over de eindafrekening?
Ik was jaren klant bij greenchoice, maar dit jaar werden ze te duur dus ik ben overgestapt
Ik kreeg een afrekening over 364 dagen...
Ik had 12 termijnen betaald....
Ik zou 36 euro terug moeten krijgen.
MOETEN ja
Greenchoice wil eerst nog een dertiende termijn van mij hebben die ik dan in december terug zou krijgen
Men werkt met kalendermaanden, althans, in de eindafrekening. In de eerste maand werd ik half in de maand klant en betaalde een hele maand, maar dat waren ze blijkbaar even kwijt
Ik heb nu de termijn van september alsnog gestorneerd, en laat ze nu maar komen dat ze het willen hebben. Het verschil is nu nog 4 euro, maar dit gaat ze méér kosten dan het opbrengt.
Kijk uit want een vos verliest wel z'n haren maar niet z'n streken.
Greenchoice heeft merkbekendheid in verkeerde eindafrekeningen.....

1831 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 31, 2014 om 23:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Heel onverstadig dat storneren. Als de eindafrekening is opgemaakt, krijgt u het eventueel teveel betaalde terug.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 1, 2014 om 00:29
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Sinds het allemaal via digitaal wordt geregistreerd is er n.l. een bepaalde tijd nodig om al dit soort wijzigingen te behandelen. Zij zijn niet de enige die dit op die manier het doen, maar dit is een normale gang voor deze computer tijd.

pino123
door pino123 - Nov 1, 2014 om 00:43
2766 Antwoorden / 14 Vragen
0

Prima hoor, heb je straks een deurwaarder op je dak voor €4,--. Hoe ver wil je gaan?

Daarnaast kom je bij allerlei instanties als wanbetaler te boek..... Geen verzekeringen meer, geen hypotheken meer. Als je dat het waard is...

lo
door lovewinnie - Nov 2, 2014 om 07:59
1212 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het gebeurd heel vaak dat ze nog een extra termijn afschrijven en daarna verrekenen en de overschot terug storten. Dit is veel makkelijker dan andersom.

Geld terug halen was dus zeer onverstandig. Had het toch terug gekregen. Je bezorgt ze nu veel extra administatie kosten , veel gedoe om niks. Geld had je toch wel terug gehad

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer