ki
door kirsty Mar 5, 2012 om 20:27
Huishouden & energie

Greenchoice jaarafrekening

Ben in nov.2010 als alleenstaande vrouw verhuisd naar een koopappartement. Me aangemeld bij energiebedrijf Greenchoice en hier ca. € 150,00 als maandbedrag betaald. Nu heb ik in nov.2011 een jaarafrekening ontvangen waar ik alsnog € 1200,00 bij zou moeten betalen? Hier over gebeld met Greenchoice en ik kreeg te horen dat mijn beginmeterstanden niet werden goedgekeurd door de netwerkbeheerder. Heb toen het inspektierapport opgestuurd, wat op de dag van de overdracht is opgemaakt tussen koper/verkoper/makelaar, met hierop vermeld de meterstanden. Het zou allemaal snel in orde komen. Heb zelf berekend dat ik ca. € 900,00 terug moet ontvangen. Tot op heden en na vele emails en telefoontjes met allerlei toezeggingen vanuit Greenchoice, om het snel af te handelen, nog steeds niets vernomen. Inmiddels ook zelf contact gehad met de netwerkbeheerder en die verzekerde mij dat wat hun betreft mijn meterstanden akkoord zijn. U begrijpt ik wil mijn geld graag snel ontvangen, hoelang mogen/kunnen ze de terugbetaling uit blijven stellen? Wat kan ik hier verder voor stappen tegen ondernemen?

6389 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

switchcompany
door switchcompany - Mar 6, 2012 om 13:28
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

Belangrijk is in elk geval dat ze nu zo snel mogelijk u een nieuwe afrekening sturen. Noteer telkens als u gebeld heeft met wie u gesproken heeft. Greenchoice zal zo snel mogelijk een nota moeten opmaken. Het is handig om dit ook alsnog schriftelijk aan ze te laten weten.
Tip: om ze wat sneller in beweging te krijgen is social media tegenwoordig een uitkomst: iedereen kijkt tenslotte mee. Vraag gewoon bijvoorbeeld via Twitter wanneer u de jaarafrekening eindelijk kunt verwachten. Twitter: https://twitter.com/#!/greenchoicenl
Mocht het allemaal niet lukken, laat het dan even weten (support@theswitchcompany.eu). Wij hebben goede relaties met energieleveranciers.

ki
door kirsty - Mar 6, 2012 om 20:35
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dank voor het antwoord. Heb inderdaad alles genoteerd qua tel.contacten en de emails bewaard. Mocht ik over twee weken (zoals nu is toegezegd) nog niets vernomen hebben dan laat ik het zeker
nog horen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer