Ik voel me genept
Wij hebben sinds iets meer dan een half jaar een nieuwe vloer liggen in huis. Nu blijkt achteraf dat we een laminaatvloer hebben gekocht met sterkte 31. Dit is in de winkel niet aangegeven. Ook hebben we in de winkel aangegeven dat we hem in de keuken en gang wilde leggen. Achteraf zegt nu de verkoper dat dit niet had gemogen. Ook niet aangegeven. Ik heb hel veel van de discussie op mail staan en daarin zie je dat ze zichzelf tegen spreken. Ik loop alleen op het moment geheel vast en weet niet hoe ik nu verder kan. Ik heb een rechtsbijstandverzekering en zou iemand willen aanschrijven die mij hiermee kan helpen. Ik heb alleen geen idee waar ik terecht kan. Ik wil eigenlijk gewoon het aankoopbedrag van mijn vloer terug.
Maar wasr voelt u zich nu door genept?
Sterkte 31 is al voor licht commercieel gebruik, dus bedrijfsmatig. Vindt u het soms te goed voor uw huis?
Ik zou niet weten waarom dat niet in een gang of keuken mag.
Hallo timmy20,
..... Ik heb een rechtsbijstandverzekering en zou iemand willen aanschrijven die mij hiermee kan helpen......
Dan neem je toch contact op met je rechtsbijstandverzekering.
Zie je probleem trouwens niet zo:
De kwaliteit van laminaat wordt bepaald door de gebruiksklasse die aan ieder laminaatproduct is toegekend door een genormaliseerde testmethode. De meest gangbare klasse zijn 23/31, 32 en 33, waarvan de hoogste klasse de grootste slijtvastheid heeft. Klasse 23/31 wordt geadviseerd voor normaal gebruik in een gemiddeld huishouden en klasse 33 in ruimtes waar constant veel verkeer is zoals in winkelcentra of openbare gebouwen.
(Bron:nationaleinterieurbank.nl)
Suc6
Het is het verhaal op zich. In de winkel was alles mogelijk en goed. Nu heb ik problemen met deze vloer. Hij "breekt" namelijk op de klikranden op de plekken waar we het meeste lopen. Dus naar de keuken en in de gang. Dat is 1. Verder gaf de verkoper aan dat deze vloer niet gebruikt mag worden in combinatie met een gold foam omdat er dan instabiliteit kon ontstaan waardoor hij kapot kon gaan. Op het moment dat we de vloer gingen halen was onze onder vloer perongeluk weggegeven aan een andere klant en kregen wij je raad het al gold foam mee. En toen zou het allemaal wel kunnen en was dit zelfs een betere ondervloer. Verder waren ze erg slecht in de aftersales en probeer ik al bijna 2 a 3 maanden naar een oplossing te zoeken en moet ik continu zelf weer contact zoeken en blijven zeuren om antwoorden het kost me enorm veel energie en ik vind het vooral erg jammer! Boos ben ik niet echt.
Als de randen van klik-laminaat afknappen kan dat inderdaad duiden dat de ondervloer te zacht is en het laminaat daardoor doordrukt op de naden en de randen af gaan breken als je daar toevallig net op gaat staan.
Ik weet niet waar dat laminaat gekocht is?
Is het bij een winkel die ergens bij aangesloten is zou je het via de geschillencommissie Parket kunnen proberen.
Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Parket?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
Uw parketvloer of andere houten vloeren
Uw laminaatvloer of uw kurkvloer
De bestelling is niet zoals u had verwacht
De uitvoering van het werk is niet zoals u had verwacht
Gegeven informatie of advies door de ondernemer.
Klik-> Geschillencommissie Parket
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer