Ikstapover.nu
waarschuw redactie
dinajodonderdag 15 mrt 2012, 17:22
Ik ben al vanaf december bezig met het krijgen van mijn kado....het enige kado wat ik er nu aan over heb gehouden is een hoge telefoonrekening met dat 0900 nummer.
Op contactformulieren wordt namelijk totaal niet gereageerd.
Dee eerste anderhalve maand aan het wachten op de stofzuiger, de mijne was kapot dus dat kwam mooi uit.
Telkens moest ik er een lenen want tja waarom 1 kopen als er 1 onderweg is.....na 5 keer bellen kwam ik er eindelijk achter dat deze niet meer leverbaar was...goh verrassend!!! ik kon een nader cado uitkiezen of een cashback krijgen van 150.
Die cachback leek me wel wat, kon ik daar een stofzuiger van halen.
De tijd ging er WEER overheen en weer na een aantal keer bellen en mailen kreeg ik weer een antwoord....het was niet doorgegeven dat ik de cashback zou krijgen er was niks bekend....ik weer mijn rekeningnummer doorgegeven en alles zou geregeld worden.
Het duurt en duurt weer en ik heb gisteren weer gebeld....de vrouw aan de telefoon zegt "het is doorgegeven aan de accountant en het wordt geregeld" ik zou vandaag terug gebeld worden...maar natuurlijk ik wordt weer niet terug gebeld dus heb ik zelf weer gebeld. Wat krijg ik te horen..ik sta verdorie nog in het systeem met die stofzuiger!!!!!!!!! mijn bloed kookt ondertussen!!!! beloftens die niet nagekomen worden, je wordt gewoon voor de gek gehouden!!!!!!
Weet iemand welke stappen ik hiervoor kan ondernemen?
Dus ik ben niet de enigste die al vanaf december wacht op het cadeau van ikstapover. Het lijkt er wel op dat ze gewoon hopen dat de mensen zat worden om er achter aan te bellen en denken laat maar.Heb in die drie maanden verscheidene keren gebeld en gemaild. Een keer werd mijn mail beantwoord, mijn cadeau zou binnen een week bezorgt worden. Twee weken gewacht niets. Heb met deze mensen gebeld en kreeg te horen meneer binnen nu en een week komt uw cadeau. Niets van dit alles, dus weer de telefoon gepakt want op mailtjes reageren ze niet meer. Meneer als het er over 2 weken nog niet is belt u dan even terug. Ze nemen ons in de maling. Ik snap niet dat een essent met zo een bedrijf in zee gaat, een goeie reclame.
Mensen pas op
Klaasje
[quote=klaasje63 schreef op maandag 19 mrt 2012, 15:31]Dus ik ben niet de enigste die al vanaf december wacht op het cadeau van ikstapover. Het lijkt er wel op dat ze gewoon hopen dat de mensen zat worden om er achter aan te bellen en denken laat maar.Heb in die drie maanden verscheidene keren gebeld en gemaild. Een keer werd mijn mail beantwoord, mijn cadeau zou binnen een week bezorgt worden. Twee weken gewacht niets. Heb met deze mensen gebeld en kreeg te horen meneer binnen nu en een week komt uw cadeau. Niets van dit alles, dus weer de telefoon gepakt want op mailtjes reageren ze niet meer. Meneer als het er over 2 weken nog niet is belt u dan even terug. Ze nemen ons in de maling. Ik snap niet dat een essent met zo een bedrijf in zee gaat, een goeie reclame.
Mensen pas op
Vandaag weer contact met ze gehad...naja zelf weer gebeld.
3 keer raden stond er weer in voor die stofzuiger ( die niet leverbaar is )
Ze zouden het weer gaan regelen...ik ben benieuwd...geloof er namelijk niks van
Klaasje
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
LOQED slim slot
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer