mi
door miranda0860 May 31, 2010 om 14:22
Huishouden & energie

Koeler gekocht en betaald.. wat moet ik doen?

ik heb een koeler D-D dc 750 gekocht bij Sanders zeewater company en betaald via bankoverschrijving.. doch recent zag ik dat deze webwinkel gesloten is.. ik heb paar keer geëmaild zonder enige reactie terug te krijgen... ik vond een telefoonnummer blijkt dit niet in gebruik te zijn. Wat kan ik doen?

778 14 Rapporteer

gr
door grandours - Sep 28, 2010 om 19:12
12 Antwoorden / 0 Vragen

Direct naar de bank en het geld laten storneren (terug laten halen door de bank)

vladja
door vladja - Sep 28, 2010 om 19:15
8293 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=grandours schreef op dinsdag 28 sep 2010, 19:12]Direct naar de bank en het geld laten storneren (terug laten halen door de bank)

Het blijft een hardnekkig misverstand. Geld wat je zelf overmaakt, kan je niet storneren!!!!!!!!

Vladja

sonjaatje
door sonjaatje - Sep 28, 2010 om 19:24
1961 Antwoorden / 1 Vragen

En zou ook een beetje laat zijn he vanaf mei.

gr
door grandours - Sep 28, 2010 om 19:41
12 Antwoorden / 0 Vragen

Dat er een bankoverschrijving is gedaan wil niet zeggen dat dit is gedaan door de koper. Dit blijft ook een hardnekkig misverstand.

Verder is het belangrijk dat je weet voor de toekomst en niet alleen voor het verleden.

Trouwens wel grappig dat twee lezers wel binnen een minuut commentaar kunnen geven maar in 4 maanden geen antwoord aan de vrager kunnen geven.

vladja
door vladja - Sep 28, 2010 om 20:09
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Dat er een bankoverschrijving is gedaan wil niet zeggen dat dit is gedaan door de koper. Dit blijft ook een hardnekkig misverstand.

Een bankoverschrijving, door wie ook gedaan, kan niet worden gestorneerd!

Vladja

gr
door grandours - Sep 28, 2010 om 20:15
12 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent al iets minder zeker van jezelf. En terecht. Een bankoverschrijving geinitieerd door iemand anders kun je wel degelijk laten storneren.

Punten aan het scoren? Hoog in de ranglijst is wel belangrijk hé?

mi
door miranda0860 - Sep 28, 2010 om 20:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

dit is ondertussen in orde gekomen dankzij mijn bank.... het is inderdaad zo als je klacht neerlegt bij je bank met een gegronde reden in dit geval .. niet meer horen van een webshop... en geen levering van de gekochte artikelen dat de bank het geld terugeist van de betrokkene zijn bank....

met visa of zo ben je verzekerd tegen deze inbreuk.

schoonste van al is dat de eigenaar van deze webshop ook een politieagent is... (volgens ik vernomen heb op een bepaald forum).Ik ben/was ook niet de enige gedupeerde van zijn praktijken.

sonjaatje
door sonjaatje - Sep 28, 2010 om 20:37
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Dat er een bankoverschrijving is gedaan wil niet zeggen dat dit is gedaan door de koper. Dit blijft ook een hardnekkig misverstand.

Door wie dan, de kaboutertjes?

En je kan op je kop gaan staan, een overschrijving kun je niet storneren.

sonjaatje
door sonjaatje - Sep 28, 2010 om 20:39
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Punten aan het scoren? Hoog in de ranglijst is wel belangrijk hé?

Duhh dat is van levensbelang wist je dat niet!

vladja
door vladja - Sep 28, 2010 om 20:53
8293 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=grandours schreef op dinsdag 28 sep 2010, 20:15]Je bent al iets minder zeker van jezelf. En terecht. Een bankoverschrijving geinitieerd door iemand anders kun je wel degelijk laten storneren.

Punten aan het scoren? Hoog in de ranglijst is wel belangrijk hé?

Grandours, vandaag lid geworden en al punten 133 om 20.40 met alleen maar 10 antwoorden.

Registreren 100, een keer inloggen +1, 10 antwoorden +20 = 121, rest groene duimen geven (geen tip, geen reacties) ? Aan wie? Zijn alias?

De redactie mag het uitzoeken.

Vladja

soepkiep
door soepkiep - Sep 28, 2010 om 21:09
529 Antwoorden / 75 Vragen

WAT ZEG JE ME NAUW? ZO SNEL?

pino123
door pino123 - Sep 28, 2010 om 21:43
2766 Antwoorden / 14 Vragen

En dat allemaal om een vraag uit mei....

gr
door grandours - Sep 29, 2010 om 17:46
12 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op dinsdag 28 sep 2010, 20:37]Dat er een bankoverschrijving is gedaan wil niet zeggen dat dit is gedaan door de koper. Dit blijft ook een hardnekkig misverstand.

Door wie dan, de kaboutertjes?

En je kan op je kop gaan staan, een overschrijving kun je niet storneren.

Blijkbaar heb je de reacties niet goed gelezen. De vraagsteller heeft inmiddels al aangeven dat er inmiddels gestorneerd is. Oeps! En wat zeggen we dan?

gr
door grandours - Sep 29, 2010 om 17:48
12 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=vladja schreef op dinsdag 28 sep 2010, 20:53][quote=grandours schreef op dinsdag 28 sep 2010, 20:15]Je bent al iets minder zeker van jezelf. En terecht. Een bankoverschrijving geinitieerd door iemand anders kun je wel degelijk laten storneren.

Punten aan het scoren? Hoog in de ranglijst is wel belangrijk hé?

Grandours, vandaag lid geworden en al punten 133 om 20.40 met alleen maar 10 antwoorden.

Registreren 100, een keer inloggen +1, 10 antwoorden +20 = 121, rest groene duimen geven (geen tip, geen reacties) ? Aan wie? Zijn alias?

De redactie mag het uitzoeken.

Je weet wel hoe het moet in ieder geval, het frauderen. Zelf ervaring?. Kan het niet zo zijn dat andere mensen toevallig wel wat weten en niet alleen (onterecht) negatief commentaar geven op een hulpzaam antwoord.

Vladja