ve
door veryfr14 Jan 19, 2011 om 20:01
Huishouden & energie

Kofferbak messen enbestek-verkoop

wat kunnen we hier nog aan doen ??
Afgelopen maandag 17 januari ben ik duur uit geweest met de aankoop van een Kaiserkoch bestekcassette en Messenset beiden in koffer. Ik ging naar de bouwmarkt Gamma in Helmond en parkeer daar mijn auto. De verkoper komt met zijn grijze behoorlijk nieuwe auto met stationcar voorrijden en doet van binnenuit zijn bijrijdersraam open. Ik denk die wil iets vragen, bijvoorbeeld de weg. Ik vraag wat hij wil weten en hij laat mij de koffer met messenset zien die ik goedkoop kan kopen omdat hij bij een klant vandaan kwam die niet thuis was en hij de set kwijt wil, eventueel zelfs tegen alleen het BTW-tarief 18 % van de waarde in de brochure die hij laat zien.
En dat heb ik dus gedaan, die messen gekocht, en later ook nog de bestekcassette 12 persoons 72 delig. totaal voor 250 euro.

De waarde bij mijnwebwinkel voordeelstore blijkt respectievelijk te zijn 80 euro(bestekcassette) en 45 euro Messenset.
Ik kon ze heel goedkoop kopen van deze 'vertegenwoordiger, die zijn auto niet uitkwam en waarvoor ik 2 x geld ben gaan pinnen bij mijn 'dicht bij huis en gamma liggende' geldautomaat..
Ik heb voor de bestekcassette 150 euro betaald(koopje, want zou 2000 euro kosten volgens de folder) en 100 euro voor de 24 delige Messenset die er naar mijn idee goed, degelijk en zeer professioneel uitziet(de waarde zou zijn 790 euro)

De auto waarin de man die ze mij verkocht heeft reed was een grijze, volgens mij, volkswagen Passat stationcar of BMW stationcar met kenteken:
49-KPB-8[/b]. dat heb ik opgeschreven toen hij wegreed van het parkeerterrein en ik vond dat ik wel erg veel geld had uitgegeven in een IMPULS-aankoop, die ik achteraf nooit had moeten doen.
Kunnen jullie deze man door de politie laten signaleren opzoeken met dit kenteken en hem van de straat laten halen zodat er niemand meer door hem genept kan worden. Zijn verhaal is geloofwaardig maar een goedgelovig persoon trapt er met beide voeten in, in zijn verhaal. Mij zal het verder niet helpen, ik ben opgelicht en het is mijn eigen schuld, maar hopelijk kan KASSA ervoor zorgen dat deze man zijn lucratieve verkooppraktijken niet meer kan uitoefenen. Hij liet ook een vertegenwoordigerspasje zien en de brochure met verkoopprijzen is bijgeleverd en ook certificaatspasje bij de koffertjes.
Ik ben dom geweest en ben mijn geld kwijt, maar hopelijk kan deze man gestopt worden. Ik begrijp dat veel mensen door deze man opgelicht/gedupeerd zijn!!
Er staan veel van deze koffertjes met inhoud te koop op internet , erop gezet door gedupeerden.

678 1 Rapporteer

vladja
door vladja - Jan 19, 2011 om 20:11
8293 Antwoorden / 27 Vragen

=========== dubbelpost ===========

=========== reacties: hier....

Vladja