ja
door jaapnoordam Mar 24, 2008 om 15:29
Huishouden & energie

Kwaliteit kunstof kozijnen in combinatie met folie

Bij de keuze voor kunstof kozijnen loop ik tegen de vraag aan of de veel toegepaste, gekleurde folie bij kozijn profielen wel duurzaam genoeg zijn en te kwtsbaar. Zijn er fabrikanten die de kleur integreren met het kunststofprofiel. Wie kan me verder helpen bij deze vraag.

385 3 Rapporteer

poltol
door poltol - Mar 24, 2008 om 20:11
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo Jaap,

Volgens mij zijn de profielen/kozijnen tegenwoordig vol kunststof. Als er gekleurd wordt is dat, volgens mij, geen folie. Ik denk toch dat u eens wat showrooms moet gaan bezoeken van leveranciers. Eerst kijken en vergelijken en dan pas naar een beslissing toe werken. dat kan ook nogal wat Euris gaan schelen.

vr.gr. poltol

tonnieboy
door tonnieboy - Mar 25, 2008 om 00:27
1094 Antwoorden / 2 Vragen

Vragensteller bedoelt waarschijnlijk de folie die toegepast wordt om een houtnerfstructuur op de deur of het kozijn te suggereren.

juupke
door juupke - Mar 31, 2008 om 10:07
108 Antwoorden / 17 Vragen

Volgens mij wordt er idd een folie toegepast voor de structuur