ka
door kanetje Jan 25, 2014 om 17:14
Huishouden & energie

Miec marketing gisteren voorschut aan de deur

Zij kwamen voor de 2e keer langs!
De colporteur vuurde zoals normaal zijn wel gerepeteerde lijntjes die mij zouden moeten prikkelen op me af. Ik gunde hem vriendelijk de tijd en vroeg daarna welke verzekeringen hij mij kon geven dat Eneco goedkoper voor mij zou zijn dan Enexis.

Dat hangt er van af wat voor contract u heeft en bij wie u zit, zegt hij.
Ik heb 3 jaar vast, zeg ik en hij verzekerd dat Eneco de boete zou betalen en dat ik hoogwaarschijnlijk goedkoper uit zou komen. En hij begint te berekenen en met meer praatjes probeert hij binnen te komen.

Laat me het contract even halen, onderbreek ik hem.
Ik haal netjes mijn laatste rekening van Eneco, naar wie ik vorig jaar dmv een miec marketing colporteur ben overgestapt, en ook de rekeningen die ik van Enexis het jaar daar voor heb ontvangen.

Ik wijs de verkoper beide rekeningen en zijn gelaat vertrekt in verbazing.
Ik zeg "Er valt nu niet veel meer te zeggen, he? Ik heb voor het laatste jaar dat ik met jullie ben overgestapt 18% meer betaald voor mijn energie, terwijl ik volgens jullie goedkoper af zou zijn."

En hij ging nog even door tot dat ik hem onderbrak met de mededeling dat ik een maand terug weer naar Enexis ben overgestapt.

Ik heb echt besloten nooit meer aan de deur over te stappen.

3005 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 25, 2014 om 17:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Aan de deur kopen, of wat laten doen is in alle gevallen zeer onverstandig.

mahadma
door mahadma - Jan 25, 2014 om 19:08
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Laat de colporteur zijn naam en telnr op een papier van u schrijven wat hij te bieden heeft en zeg hem dat u bij gebleken voordeel voor u dat u hem wel zult bellen. Deze liegende op verkoopprovisie beluiste lieden, willen maar één ding UW handtekening. En juist die moet u aan de deur bij verkoopbabbels NOOIT zetten.

van leyden
door van leyden - Jan 26, 2014 om 13:55
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Doe sowieso nooit open voor onbekende mensen, ze willen altijd wat van je, je wordt er nooit zelf beter van, als het echt dringend is merk je dat vanzelf wel.

ka
door kanetje - Jan 28, 2014 om 17:38
6 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zeg altijd Enexis in plaats van Essent. Essent is mijn leverancier!

En het is BDR Exploitatie BV waar het vonnis tegen is uitgesproken.

ka
door kanetje - Feb 12, 2014 om 10:10
6 Antwoorden / 2 Vragen

Het scijnt dat deze bedrijfjes maar rondjes maken met de zelfde eigenaar van miec marketing die eigenaar is van Ayat Holding B.V. en enig aandeelhouer. Met dit bedrijf is hij eigenaar van al de miec marketing sites verneem in vanochtend middels een mailtje van de Antimiec groep.

nu
door nutsabout - Feb 15, 2014 om 14:13
2 Antwoorden / 0 Vragen

Kanetje zie je ook overal klagen met het zelfde verhaal....

Dit is gewoon een gefrusteerde ex-medewerker van MIEC Marketing.
Zielig figuur die niet staat is om zelfs een stukje zeep te verkopen.

En post op verschillende sites allerlei zielige verhalen.(onder verschillende namen)..'
'oooeh.. ik heb hard gewerkt en het regende ..mijn rug doet pijn '

Zwak verhaal.. dreigt al maanden met een rechtzaak.
En MIEC is niet zijn eerste slachtoffer .

zie
GEMEENTE OOSTELLINGWERF ENGEMEENTE HEERENVEEN
http://usfzwendel.uphero.com/

Dat vergeet de --anti miec groep- te vertellen...

hutch
door hutch - Feb 15, 2014 om 14:54
4517 Antwoorden / 29 Vragen

'Nutsabout' registreert zich vandaag op deze site (en op Fok en....) om alléén het bovenstaande mede te delen.

En uiteraard gaat 'Nutsabout' nu verklaren helemaal niets met dat malafide clubje te maken te hebben. Daar is het nu dus wachten op.......

En daarna lees je niets meer van hem/haar.

Oh ja, 'Nutsabout'..... nog even dit: hier op de Kassa-site geloven wij allemaal nog in sprookjes.

ka
door kanetje - Feb 22, 2014 om 17:05
6 Antwoorden / 2 Vragen

Wel "Nutsabout Antimiec"

Ik denk dat jij eindelijk door heb dat je een heel grote dommerik bent geweest!
Hoe kan elke negatieve post over Miec of eigenaar Mohamed nu van Antimiec zijn, terwijl de klachten over deze bedrijven al jaren binnen stromen?

De persoon die overal over jullie post is duidelijk de Actiegroep antimiec, dat sinds vorig jaar tegen jullie actief is. Ik heb er niets mee te maken. Ja?

Miec Marketing staat elke dag voor schut aan de deuren.
http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/miec-marketing-gisteren-voorschut-aan-de-deur-1/?vHash=c749c73j&cHash=5134da1d584aff8fd4f6c95dcc22788c

nu
door nutsabout - Feb 24, 2014 om 09:20
2 Antwoorden / 0 Vragen

@kanetje niet van de Anti-Miec-Groep ??? ik heb mijn twijfels.

Als eerste - je klaagt alleen over MIEC Marketing - je begint je klacht met ENECO
En als hun product niet goed is of te duur . moet je bij ENECO zijn.

Jouw geklaag kost zoveel ENERGIE - dat je niks bespaard -

Wees een held en toon vandaag de - rekeningen - van Eneco en enexis.
En deel de reactie van ENECO.

kl
door klowiepowie - Aug 2, 2015 om 13:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

LOL Ten eerste kun je helemaal niet overstappen van Enexis naar Eneco. Enexis is namelijk de netwerkbeheerder. Liander is die van de stroom. Dat stukje is overheid, die kosten zijn, op regio na, voor iedereen gelijk. Eneco is een energieleverancier. Energieleveranciers zijn verplicht de netwerkkosten (die van Enexis en Liander) op de nota te vermelden. Daar worden geen kortingen op gegeven.
Alleen op de leveringskosten en het vastrecht concurreren de maatschappijen. Dit had de verkoper trouwens ook beter horen uit te leggen.
Bij een 18% hoger verbruik, gaan de netwerkkosten ook omhoog. U heeft simpelweg meer verbruikt dat jaar. Terzijde, ik hoop dat Miec Marketing goed haar best doet. Die klanten switch ik daarna wel weer. :)

tijger1
door tijger1 - Aug 2, 2015 om 21:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@klowiepowie

Nou daar zitten we na anderhalf jaar op te wachten.