an
door andria May 19, 2015 om 17:02
Huishouden & energie

Moet ik bij betalen

Ik heb zonwerende gordijnen besteld bij Stoffenstunter en kon via Facebook korting krijgen op de verzendkosten en heb dat ook gedaan. Er kwam een lager bedrag uit en heb de gordijnstof besteld en betaald.
Later op de dag werd ik gebeld en werd mij verteld dat er iets ? niet goed was gegaan en ik later op de dag een email zou krijgen met het bedrag dat ik nog zou moeten betalen.
Mijn vraag is moet ik dat doen, ik heb tenslotte het in eerste instantie gevraagde bedrag al betaald.

Met vriendelijke groet,

400 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - May 19, 2015 om 17:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U bent niet helemaal duidelijk. U heeft het over 'korting op de verzendkosten en 'er kwam een lager bedrag uit'. Bedoelt u, lager dan u had verwacht?

Kreeg u meer korting dan alleen een kwijtschelding van de verzendkosten?

Overigens heeft u wel het recht de overeenkomst te ontbinden als u nu meer moet betalen dan overeengekomen via de link van facebook.

valerius-2
door valerius-2 - May 19, 2015 om 19:19
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Op een vooraf door beide partijen een afspraak is gemaakt dan zit zij alle er aan vast.

ho
door hopetobehelping - May 19, 2015 om 20:37
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste andria,

is het verschil in bedrag groot ?

Dit is wat consuwijzer erover schrijft, klik hier.
Als het verschil in het bedrag klein is kunt u niet vermoeden dat het bedrag niet juist was en dient men aan u te leveren.

an
door andria - May 19, 2015 om 23:05
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dank jullie wel. ja het was mij bij de betaling al wel duidelijk dat het niet klopte.

zoekster
door zoekster - May 19, 2015 om 23:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=andria schreef op dinsdag 19 mei 2015, 23:05]Dank jullie wel. ja het was mij bij de betaling al wel duidelijk dat het niet klopte.
Dan heeft u meteen uw antwoord. Aangezien het u duidelijk was (of kon zijn) dat dit niet kon kloppen, kunt u er geen rechten aan ontlenen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer