beyerland
door beyerland Jul 27, 2009 om 14:09
Huishouden & energie

Netwerkbeheerder rekent zich rijk.

Bij de jaar afrekening van Essent staat tijden de jaar wisseling een door uw netbeheerder berekend gas & stroomstand.Uiter aard is dan de prijs hoger m.i.v. 1 januari,omdat een kennis van mij altijd keurig iedere week de standen noteerd en ik zelf ook kwam die tot wel 100 m3 te vroeg de dure gasprijs word berekend en als het verschil in de prijs van het gas is +/- 0,13 € dat is dat toch al gauw 13 €.

En stel dat esssent 2.000.000 klanten heeft dan tel maar eens door.

Het is misschien ook wel bij andere energie bedrijven zo.Met een telefoontje naar essent leverde niets op.

Graag reactie.

Gegroet....

337 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 27, 2009 om 20:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag beyerland,

De energiesector is naar mijn mening 1 van de sectoren die het graaien tot KUNST verheven hebben. Andere sectoren in dit kikkerland zijn m.i., de zorgverzekeraars en de telecombedrijven.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jul 28, 2009 om 08:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Beijerland,

In uw bericht van 27 juli op dit forum geeft u aan dat u het oneens bent met de berekende meterstand per 1 januari 2009. Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik een en ander kan toelichten.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Diana

Essent medewerker