carolyn
door carolyn Oct 14, 2015 om 16:00
Huishouden & energie

Niet geleverde bestelling

Hallo wie weet er raad, een poos geleden hadden we het hier over het failliet gaan van het bedrijf HENSCHOTEN EN ZONEN waar ik een matras gekocht had maar nooit ontvangen . Inmiddels kreeg ik van de Curator [edit - red.] uit Nieuwegein bericht dat een ander bedrijf er mee verder is gegaan en dat ik een Email moest sturen met de factuur van de niet ontvangen goederen naar [edit - mailadres verwijderd, red.] dat na twee keer gedaan te hebben met al mijn gegevens tot nu toe nog niets gehoord , hoe kan dit allemaal zomaar.

978 18 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2015 om 16:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo carolyn,

Dat je (nog) geen bericht terug hebt gehad .....
Misschien nog wat geduld?
Informeer anders nog eens bij die curator.
Het vermelden van mailadres hier is niet de bedoeling.
Heb de redactie gevraagd dit te verwijderen.

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Oct 14, 2015 om 16:07
11571 Antwoorden / 51 Vragen

De curator heeft meer te doen als alleen uw bestelling. Dus, stuur een memo'tje.

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2015 om 16:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mahadma,

Even (beter) lezen.....
TS schreef een mail naar de 'doorstarter op advies van de curator.

mahadma
door mahadma - Oct 14, 2015 om 16:14
11571 Antwoorden / 51 Vragen

oke, je hebt gelijk.

carolyn
door carolyn - Oct 14, 2015 om 16:34
39 Antwoorden / 15 Vragen

Ja bedankt edrick3 , ook op het wijzen van mahadma van het niet goed lezen , gebeurt nog al eens!!

zoekster
door zoekster - Oct 14, 2015 om 16:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heeft u van de curator ook een bedrijfsnaam en adres gekregen van de doorstarter? U zou dan ook achter het telefoonnummer kunnen komen en/of eventueel een brief sturen. Het gaat er nu om om zo snel mogelijk in contact te komen met het nieuwe bedrijf.

mahadma
door mahadma - Oct 14, 2015 om 16:38
11571 Antwoorden / 51 Vragen

@carolyn en alle anderen, bedankt voor de complimenten, ik kap er mee op deze site, neem het maar van me over.

tijger1
door tijger1 - Oct 14, 2015 om 17:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=carolyn schreef op woensdag 14 okt 2015, 16:34]Ja bedankt edrick3 , ook op het wijzen van mahadma van het niet goed lezen , gebeurt nog al eens!!

Pardon?

Maar uw matras kunt u vergeten.

carolyn
door carolyn - Oct 14, 2015 om 17:11
39 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo zoekster.
Nee ik heb alleen een Email adres gekregen , zodoende, hoe kom je achter een tel nr of een adres , enig idee ?

door 1953 - Oct 14, 2015 om 17:34
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Ben bang dat u naar uw bestelde en betaalde matras kunt fluiten. Doorstart door een ander bedrijf geeft geen rechten meer daar het vorig bedrijf failliet is verklaard. Van een kale kip valt niks meer te plukken!

zoekster
door zoekster - Oct 14, 2015 om 17:37
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=carolyn schreef op woensdag 14 okt 2015, 17:11]Hallo zoekster.
Nee ik heb alleen een Email adres gekregen , zodoende, hoe kom je achter een tel nr of een adres , enig idee ?
Aan de curator vragen. Als hij weet wat het emailadres is, dan weet hij meer van dit bedrijf. Google ook even op de naam in het emailadres, misschien is zo nog wat te achterhalen.

Overigens is het nog niet gezegd dat de doorstarter het matras gratis gaat leveren, vaak wil de doorstarter wel een korting geven.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 14, 2015 om 20:03
7214 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op woensdag 14 okt 2015, 16:38]@carolyn en alle anderen, bedankt voor de complimenten, ik kap er mee op deze site, neem het maar van me over.
Ik kan me uw teleurstelling voorstellen het blijft vervelend om zo respectloos behandeld te worden op een openbaar forum nog wel maar blijf à.u.b. in elk geval voor hen die uw bijdragen weten te waarderen waaronder ik. Neem desnoods een poosje rust en laat het betijen.

tijger1
door tijger1 - Oct 14, 2015 om 20:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik vind het toch wel er wonderlijk. Iemand heeft een probleem. Stelt hier een vraag. Krijgt diverse reacties en adviezen, maar matigt zich aan iemand de les te kunnen lezen.

Waarom gast zo iemand niet naar een jurist à € 150 per uur excl. en gaat daar op zijn poot spelen?

carolyn
door carolyn - Oct 15, 2015 om 10:50
39 Antwoorden / 15 Vragen

Ja tijger1
Ik ging alleen maar akkoord met de opmerking van edrick3 ,als dat ook al niet kan , moeten we waarschijnlijk een site oprichten voor welke antwoorden we kunnen geven .
Ik zou het liefst willen dat mensen zich richten op de vraag die gesteld word en niet allerlei flauwekul.

marita567
door marita567 - Oct 15, 2015 om 11:30
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@carolyn

Van actie krijgt uw een reactie .
Was dan zelf bij uw vraag gebleven .

@ mahadma ,

Leg dit naast uw neer , en ga door het is niet de moeite waard .

@sjoppie ,

Top Antwoord .

Cookies
door Cookies - Oct 15, 2015 om 11:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=carolyn schreef op donderdag 15 okt 2015, 10:50]Ja tijger1
Ik ging alleen maar akkoord met de opmerking van edrick3 ,als dat ook al niet kan , moeten we waarschijnlijk een site oprichten voor welke antwoorden we kunnen geven .
Ik zou het liefst willen dat mensen zich richten op de vraag die gesteld word en niet allerlei flauwekul.

Wel, ik zal me uitsluitend richten op je vraag: naar je matras/geld kun je fluiten!

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 15, 2015 om 12:19
7214 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=carolyn schreef op woensdag 14 okt 2015, 16:34]Ja bedankt edrick3 , ook op het wijzen van mahadma van het niet goed lezen , gebeurt nog al eens!!
Natuurlijk was uw reactie n.a.v. edrick3 maar de toevoeging gebeurt nog al eens was niet nodig, dit moest ik nog even kwijt.

Redacteur
door Redacteur - Oct 15, 2015 om 16:03
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Zoals topicstarter aangeeft, graag ingaan op het aan de orde gestelde. Andere (off topic) reacties achterwege laten.

De redactie