de
door deffie Oct 22, 2014 om 10:04
Huishouden & energie

Nuon

Nuon biedt voor vaste klanten een korting aan welke kan oplopen tot 25%. Als je je dan aanmeldt wordt er ineens gezegd dat het niet geldt voor klanten die alleen elektra afnemen maar bestemd is voor klanten die elektra en gas afnemen. We hebben geen gasaansluiting omdat wij blokverwarming hebben. Kan dit zomaar?

1242 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 22, 2014 om 11:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0
ve
door verwijderd - Oct 22, 2014 om 20:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het staat in de voorwaarden vermeld. En dat mag.

ve
door verwijderd - Oct 22, 2014 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo vanwaard,

Ja, dat kan zomaar.
Als ze korting willen verlenen kunnen ze daar hun eigen voorwaarden aan verbinden.
Op de site staat:

Blijven Loont bestaat uit Blijven Loont Stroom en Blijven Loont Gas. De korting op stroom ontvangen kan alleen als u beide producten van ons afneemt. De prijzen zijn gelijk aan onze standaardtarieven voor Nuon Stroom en Nuon Gas. Daar trekken we de jaarlijks oplopende korting van af. De korting ziet u terug op de jaarafrekening. Zo weet u precies hoe groot uw voordeel is.
Zie verdere info hier.

U heeft stadsverwarming van Nuon - Nuon Blijven Loont is een contract voor stroom én gas. Omdat u stadswarmte heeft kunt u stroom en gas niet los van elkaar afnemen. Wel hebben we een aantrekkelijk alternatief: u ontvangt 20% korting op stroom. Meld u aan via Mijn Nuon.
(zie hier)

ve
door verwijderd - Oct 22, 2014 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kan dit zomaar? Ja, dit kan zomaar. U heeft geen invloed op de aanbieding die nuon u doet, nuon bepaald dat en niet u.

ve
door verwijderd - Oct 22, 2014 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Die korting is geen recht, maar een actie onder voorwaarden.

ve
door verwijderd - Oct 23, 2014 om 09:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Jullie hebben allemaal gelijk maar ik vind dat ze dat dan wel in hun reklame uitingen moeten vermelden en niet achteraf. Zo blijf je eerlijk zaken doen

ve
door verwijderd - Oct 23, 2014 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

vanwaard schreef op donderdag 23 okt 2014, 09:52: ik vind dat ze dat dan wel in hun reklame uitingen moeten vermelden en niet achteraf. Zo blijf je eerlijk zaken doen


@vanwaard,

U begrijpt natuurlijk ook heel goed dat het onmogelijk is om alle voorwaarden en uitzonderingen op een aanbieding of actie, van wie en wat dan ook, in een reclamespotje te verwerken.
Een reclamespotje is er voor om de klant te attenderen op een actie of aanbieding en verdere informatie en voorwaarden zijn te vinden op de site.
Dat u de uitzondering die van toepassing is op uw afname niet direct heeft kunnen vinden heeft natuurlijk niets te maken met oneerlijk zaken doen.
En, zoals @edrick3 heel snel voor u had opgezocht, is er ook voor u een passende aanbieding.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer