re
door realdoom May 22, 2006 om 18:13
Huishouden & energie

Online begroting?

Hallo Allemaal,

weet iemand of er een online site/tool is waarmee je een keukenbegroting (kastjes,blad,apparaten e.d.) kan maken?

Groeten.

301 1 Rapporteer

stacey
door stacey - May 22, 2006 om 18:18
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Er is een keukenplanner bij ikea, misschien is dat wat ?!

Download de KeukenPlanner en ontwerp je eigen keuken!
Bekijk je nieuwe keuken in 3D op je beeldscherm met de nieuwe IKEA KeukenPlanner voor je je nieuwe keuken aanschaft.

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/complete_kitchen_guide/planner_tool/index.html

Groetjes,