an
door antoon1 Jun 17, 2011 om 09:37
Huishouden & energie

Overstappen

Ik denk erover om over te stappen naar e-on energie, omdat ik via mijn vakbond ook nog eens een collectiviteitskorting daarover ontvang. Ik zit nu bij Nuon, en heb een jaar contract dat per 1 july afloopt. Wie heeft er ervaring met e-on en doe ik hier verstandig aan??

508 2 Rapporteer

wolfenjong
door wolfenjong - Jun 17, 2011 om 11:27
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Meestal geven deze energie bedrijven voor 1 jaar of 3 jaar als je daar langer klant blijft, en door dat de vakbond u en vele anderen dan aanbrengen geven ze de bond en u vaak nog een extra korting, maar na deze actie betaal je weer gewoon het normale tarief meestal.
Zelf ben ik nu ook klant bij e-on via de Consumentenbond tot juli en dan ga ik met de veiling die de bond heeft georganiseerd naar nuon in juli.
Als je eerlijk de meterstanden doorgeeft en je betaald op tijd dan heb je bijna nooit een probleem met overstappen, dat is mijn ervaring tot nu toe althans.

Dus u kunt nu gerust overstappen daar we ruilen dan ook meteen van leverancier in juli, mooi toeval in deze.

Succes met u keus verder.

sproetje68
door sproetje68 - Jun 22, 2011 om 19:04
14 Antwoorden / 1 Vragen

Ik stap regelmatig over van energieleverancier, altijd kortlopende contracten. Bonus innen en wegwezen naar de volgende. Energiemaatschappijen hebben er veel voor over om je klant te maken, dus waarom jaren bij dezelfde blijven die wel geld int, maar verder niets doet? Kijk wel uit bij collectieven, die zijn niet altijd goedkoper omdat vaak niet wordt gekeken naar vastrechtkosten. Enne....volgens mij bestaan er geen onafhankelijke vergelijkingssites en doet een vakbond of consumentenbond dit ook niet speciaal voor ons. Volgens mij is er altijd een belanghebbende in het spel. Goed de websites doorspitten, of ingaan op een telefonische aanbieding.