aw
door awest Mar 25, 2013 om 17:46
Huishouden & energie

Oxxio ipad actie

Oxxio heeft tegenwoordig een nieuwe actie waarbij ze een gratis Ipad aanbieden. Nou staat er in de spelregels dat de Ipad (of notebook) gratis is, maar verder in de regels staat dat je 250,- euro korting krijgt bij de aanschaf van het apparaat. Is het nu dus met korting of is het gratis?

24128 14 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2013 om 18:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo awest,

Kwestie van lezen:

Stap nu over en ontvang gratis een iPad, Galaxy Note of Samsung Notebook. Zo kunt u direct aan de slag met de EnergieMonitor en heeft u altijd en overal inzicht in uw verbruik. Profiteer dus nu van de vaste tarieven met een overeenkomst voor groene stroom en gas t/m 30-09-2016.

Gratis iPad, Galaxy Note of Samsung Notebook
Inzicht in uw verbruik met de EnergieMonitor
Online BespaarTools
100% groene stroom

U maakt de keuze voor een iPad, Galaxy Note of Samsung Notebook pas na aanmelding. Gaat u een overeenkomst aan voor alleen groene stroom, dan ontvangt u € 250,- korting.

Verderop staat (nog een keer):

Groene stroom
Oxxio levert aan huishoudens altijd 100% groene stroom, tegen een zeer scherp tarief. En als u nu overstapt ontvangt u € 250,- korting op de aanschaf van een iPad, Galaxy Note of Samsung Notebook.

Groene stroom en gas
Kies voor groene stroom én gas van Oxxio. Zo profiteert u van het gemak van al uw energiezaken bij één leverancier. En stapt u nu over, dan krijgt u een iPad, Galaxy Note of Samsung Notebook gratis.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2013 om 18:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dus nog even voor de duidelijkheid:

kies je alleen voor groene stroom dan is het € 250 korting

kies je voor stroom + gas dan is het gratis.

freya
door freya - Mar 25, 2013 om 18:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@awest:

Die €250 korting geldt wellicht wanneer je de iPad aanschaft (voor bestaande klanten)? De gratis iPad zou voor nieuwe klanten moeten gelden.

Overigens staat er op de website wel:

V: Hoe lang loopt deze iPad actie?

A: De iPad actie voor nieuwe klanten loopt zolang de voorraad strekt.

Dus ja, daar kunnen ze natuurlijk ook alle kanten mee op....

Maar hoe het ook zij, écht gratis is het natuurlijk niet. Je betaalt gewoon een hoger maandbedrag dan wanneer je géén gebruik zou maken van die iPad actie, dus uiteindelijk betaal je hem toch zelf. Het enige voordeel is, dat je hem niet in één keer afrekent....

m.vr.gr. Freya

freya
door freya - Mar 25, 2013 om 18:12
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ah, oké, het eerste deel van mijn antwoord was dus een verkeerde veronderstelling. Neemt niet weg dat de rest gewoon overeind blijft......

Freya

dearagain
door dearagain - Mar 25, 2013 om 19:06
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*uiteindelijk betaal je (als binnengehaalde prooi) het produkt dubbel en dwars, dus laat je niks op de mouw spellen

valerius-2
door valerius-2 - Mar 25, 2013 om 19:07
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u bekijk naar de vastrecht tarieven dan ziet als u kan rekenen dat u gewoon alles zelf betaalt, alleen

dearagain
door dearagain - Mar 25, 2013 om 19:08
2462 Antwoorden / 7 Vragen

rectificatie:

spellen=spelden

ja
door janine petersen - Mar 27, 2013 om 10:15
8 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zou gewoon kiezen voor de goedkoopste leverancier. Bij dit soort acties betaal je de "cadeautjes" altijd dubbel en dwars terug. Gewoon energieprijzen vergelijken en de goedkoopste uitzoeken.

alexishoop
door alexishoop - Mar 28, 2013 om 06:49
562 Antwoorden / 6 Vragen

ik vond de voorwaarden ook te mager, mocht je wel willen ingaan op zulke aanbiedingen zou wel een eigen voorwaarde stellen; geen akkoord indien ipad niet of de waarde daarvan niet geleverd kan worden, dat kan via een simpele mailtje met je daarin je adres en contract gegevens en zolang ze die bevestigen geeft het je een escape uit het contract indien er toch problemen ontstaan zoals freya doet vermoeden.

janvang
door janvang - May 7, 2013 om 19:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

Oke nou het dus wel een gratis artikel maar dan moet je dus wel 250 euro betalen? Is dan dus zo'n actie wat hier staat WEL of NIET geldig: http://www.actiecode.nl/acties/actie/oxxio-ipad-actie1, is dat een site van Oxxio?. Met al die acties en kortingen zie ik echt de bomen door het bos niet meer, ik weet NIET hoeveel ik bespaar. Waarom worden die kortingen enzo niet afgeschaft!? Dan betalen we de volle mep wellicht maar wel over het algemeen minder. Dat zou ik graag willen. Gewoon een IPad voor 200 euro in de winkel kopen en geen gedoe!

Ps. Ik wil wel ECHT zo'n iPad hebben haha!

ro
door roger_s - Jul 5, 2013 om 13:48
2 Antwoorden / 0 Vragen

komt er een aan de deur met die actie besluit je over te stappen maar geen ipad te bekennen bel je je je hebt niet die actie dus de verkopen aan de deur heeft je niet de juiste contract gegeven terwijl wel alles zo uit gelegd word aan de deur en binnen lekker bezig oxxio zo snel mogelijk weg bij hun energie maatschappij
als ze al beginnen met zo oplichting

dearagain
door dearagain - Jul 6, 2013 om 19:27
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*kopen aan de deur is ALTIJD zeer onverstandig en niet slim!!!

da
door daniekdaniek - Oct 27, 2013 om 14:51
7 Antwoorden / 1 Vragen

Zit geen verschil in prijzen, al helemaal niet met de cadeau. (die word in de prijs berekend) Heb zelf voor stroom en gas maatschappijen gewerkt : ) bekijk dit, komt aardig in de buurt > stroom en gas vergelijken link video

aurora1
door aurora1 - Oct 27, 2013 om 15:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@daniekdaniek, stop svp met het naar boven halen van oude afgehandelde topics. Nieuwe en urgente vragen kunnen daardoor te ver wegzakken en niet gezien worden.