je
door jeanne05 Apr 4, 2014 om 09:23
Huishouden & energie

Parket

onze nieuwe parket is niet de kleur zo als afgesproken kregen wel de rekening met het verzoek deze binnen 8 dagen te betalen wat kunnen wij nu doen

699 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Apr 4, 2014 om 09:51
11568 Antwoorden / 51 Vragen
0

Op welke manier is de afspraak gemaakt? Mondeling, schriftelijk?

edrick3
door edrick3 - Apr 4, 2014 om 09:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo jeanne05,

Teruggaan naar de zaak en het probleem voorleggen.

Suc6

mahadma
door mahadma - Apr 4, 2014 om 10:01
11568 Antwoorden / 51 Vragen
0

Als de opdracht mondeling is gemaakt, heb je poot om op te staan en kan je maar één ding, betalen.

Als de opdracht schriftelijk is gemaakt en bij de bestelling ook gecontroleerd is dat de kleur en de kleurcode ook juist genoteerd is, dan is er sprake van een foute levering en dus voorlopig niet betalen en protest aantekenen.

Wanneer heeft u ontdekt dat de "verkeerde" kleur geleverd is? Als u aanwezig was bij het leggen (neem ik even aan) had u meteen kunnen melden dat het niet de juiste kleur was.

Heeft u na het leggen van de "verkeerde" kleur voor akkoord getekend?

Is het een groot kleurverschil?

mahadma
door mahadma - Apr 4, 2014 om 10:45
11568 Antwoorden / 51 Vragen
0

"heb je poot" moet zijn géén poot. Lang leve de correctieknop.

user123
door user123 - Apr 4, 2014 om 22:58
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

Neem het kleurstaal mee naar de vloer ?

pi
door pieterwolters - Apr 5, 2014 om 12:23
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb je de sample nog op basis waarvan je de boel hebt besteld? Overigens kan het bij hout natuurlijk voorkomen dat de kleur niet altijd hetzelfde is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer