pi
door pierre1962 Jul 2, 2007 om 22:30
Huishouden & energie

Rolhordeur

Afgelopen vrijdag had ik een rolhordeur gekocht voor € 89,25 ( reclame van gamma folder ). de hoogte is 2.15 m lang en max is 1.05 m breedte.

Gisteren keek ik even vernieuwd doos op de kozijn van een deur, maar bleek dat 10 cm te lang is.

vanmorgen ben ik met nog verpakt doos rol hordeur terug naar gamma winkel en wilde ik hem omruilen. Maar de winkelier zei tegen mij dat vandaag geen korting krijg , dus moest € 9,95  bijbetalen voor kleinere maat.  2.05 m lang en max 1.05 m breedte

mag dat zomaar ? en wat is email adres van gamma hoofdkantoor ?

ik ben doof..

7481 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 2, 2007 om 22:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kun je de rolhordeur niet inkorten, moet volgens mij mogelijk zijn.

ve
door verwijderd - Jul 2, 2007 om 22:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oja, en ook voor een rolhordeur geldt koop is koop! Ruilen is niet verplicht en géén recht! Had misschien makkelijker geweest als je de juiste maat had opgenomen.

ve
door verwijderd - Jul 2, 2007 om 22:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

In korte is mogelijk maar i.v.b met spanneen van de veer risico van niet meer tebruiken en dan ben je duurder uit.

Valerius

ve
door verwijderd - Jul 2, 2007 om 22:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo pierre1962,

Adresgegevens Gamma:

Gamma Nederland
Storkstraat 2
3833 LB Leusden
tel.: 033-4348111
fax: 033-4348100

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jul 2, 2007 om 23:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Freya

bedankt voor dit adres en telefoon.

morgen ga ik mijn voorman vragen of hij voor mij kan bellen.

mvgr  Pierre

ve
door verwijderd - Jul 3, 2007 om 00:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Over het algemeen doet de Gamma (die bij mij in de buurt in elk geval) helemaal niet moeilijk over ruilen. Als je iets terugbrengt en iets anders koopt, dan vervalt natuurlijk je korting. Als de korting vorige week ook voor het kleinere artikel gold, dan zouden ze 'm zo kunnen omruilen. Probeer het bij een andere medewerker of een andere vestiging. Trouwens dit spul is zo vaak in de aanbieding. Je kunt het ook terugbrengen en later opnieuw in de aanbieding kopen.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2007 om 09:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Pierre,

Gamma (en Karwei) is/zijn een onderdeel van Intergamma B.V.

Probeer het volgende emailadres eens:

info@intergamma.nl

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Jul 3, 2007 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een beetje flauw is dat gemier met die korting wel natuurlijk.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2007 om 18:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste mensen

Jullie hebben mij heel goed geholpen.

Vanmorgen vroeg ik aan mijn voorman of hij even naar Gamma hoofdkantoor  kan bellen en hij deed het voor mij.

later in de middag moest hij weer terugbellen naar hoofdkantoor en Gamma vestiging in amsterdam heeft een misverstand gemaakt en ik krijg wel restant geld terug.

dus ik ben na mijn werktijd weer langs bij gamma en krijg ik inderdaad de restant geld terug.

hartelijk bedankt voor de moeite.

mvgr Pierre