dr
door droesky Jun 27, 2014 om 13:43
Huishouden & energie

Sterk ruikende spijkerstof

Hoe krijg je sterk ruikende lucht uit spijkerstof.

930 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 27, 2014 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Stomme vraag:

Heeft u wassen al geprobeerd, met lekkere wasverzachter en wasmiddel, en dan extra goed laten spoelen.
Heeft voor mij ooit gewerkt.

ve
door verwijderd - Jun 27, 2014 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een nacht buitenhangen.

ve
door verwijderd - Jun 27, 2014 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo droesky,

Even lekker fris wassen en/of goed luchten.
Maar dat had je zelf toch wel kunnen bedenken?

Suc6

ve
door verwijderd - Jun 27, 2014 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die verflucht kan inderdaad heel lang blijven hangen, een nachtje buiten lost dan niets op. Zelfs na een paar keer wassen kan het nog blijven stinken (als je het zo ervaart). Soms is het enige wat je kunt doen is 'tegenlucht' geven, door parfum of inderdaad een heel sterk geparfumeerd wasmiddel en/of wasverzachter.

ve
door verwijderd - Jun 27, 2014 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het nieuw is en er ruil- of geld terug mogelijkheid is zou ik dat doen. Lees hier dat lees hier het nog niet zo eenvoudig is.

ve
door verwijderd - Jun 27, 2014 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk komt het door de nieuwe rage om vaseline als glijmiddel te smeren op de benen en vervolgens in de spijkerbroek te spr
ngen. Zie de Vaseline reclame op tv

.

ve
door verwijderd - Jun 27, 2014 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent niet de enige met deze klacht. Kijk eens hier, dan lees je ook diverse antwoorden, vnl. azijn gebruiken (in het wasverzachterbakje van de wasmachine).

ve
door verwijderd - Jul 25, 2014 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vorig jaar een overhemd gekocht en stinken!!!
Tig keer gewassen.
In de azijn
In de vriezer.
In de wasverzachter.
Overmatig deodorant.
Parfum
En nog stinken.
Ik heb de moet opgegeven en draag de blouse nu met een spoor van een apart geurtje.
Nog geen klachten gehad van mensen dat ik stink.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2014 om 13:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

hjbloem schreef op vrijdag 25 jul 2014, 13:15:
En nog stinken. Ik heb de moed opgegeven en draag de blouse nu met een spoor van een apart geurtje. Nog geen klachten gehad van mensen dat ik stink.

Of uw reukorgaan is sterk ontwikkeld of u heeft heel beleefde mensen om u heen. ?