ti
door timpy1952 Apr 4, 2014 om 12:40
Huishouden & energie

Uw ervaring met de Ned. Enerie Mij

Graag uw ervaring met de NEM. ik ben vanaf begin januari bezig geweest een correcte factuur van ze te krijgen.
Vooral diegenen met zonnepanelen moeten extra alert zijn, bij ons vergaten?? ze zomaar 4500 kWh te satderen. Of er zitten een stel gehaaide oplichters of het is gewoon dom volk.
Ik ga voor he eerste.
Graag uw ervaring

1131 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 4, 2014 om 12:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dit is een vraag en antwoord forum. Niet bestemd om ervaringen te delen.

edrick3
door edrick3 - Apr 4, 2014 om 12:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo timpy1952,

Lijkt me niet dat je NEM zomaar kunt betitelen als 'gehaaide oplichters'.
Wel eens van smaad/laster gehoord?

Wie ontevreden is over een andere persoon of een bedrijf, kan zich op een website, blog of mailinglijst afreageren op die persoon of dat bedrijf. Dat mag, maar wanneer daarmee iemands eer of goede naam wordt aangetast, kan sprake zijn van belediging, smaad of laster.

Het opzettelijk aantasten van iemands eer of goede naam door verspreiding van een bepaald feit is een misdrijf: smaad. Als dat schriftelijk gebeurt, en publicatie op een website is "schriftelijk", maakt de dader zich schuldig aan smaadschrift. Een verwant misdrijf is laster: het opzettelijk verspreiden van iets waarvan de dader weet dat het een leugen is.

Een verdediging tegen smaad is dat het verweten feit waar is en dat het in het algemeen belang was om dit feit te verspreiden. Wat precies dit "algemeen belang" is, is vrijwel geheel afhankelijk van het geval.
(bron:iusmentis)

Met vr.gr.

ti
door timpy1952 - Apr 6, 2014 om 18:39
8 Antwoorden / 2 Vragen

Beste edrick3

daar trek ik me niets van aan, zou het hele gebeuren best wel eens aan een rechter willen voorleggen.

Als je 3 maanden bezig bent om een juiste factuur te krijgen deugt er iets niet bij zo'n organisatie.

Dus ik blijf zeggen Nooit meer de Nederlandse Energie Maatschappij

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2014 om 18:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@timpy1952,

.....zou het hele gebeuren best wel eens aan een rechter willen voorleggen.....
Ik zou zeggen: doen!

.....Als je 3 maanden bezig bent om een juiste factuur te krijgen deugt er iets niet bij zo'n organisatie.....
Mee eens (als dit klopt.)

.....Dus ik blijf zeggen Nooit meer de Nederlandse Energie Maatschappij.....
En dat is dan jouw mening. En die mag je uiteraard hebben.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 6, 2014 om 18:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U bent in elk geval niet de enige die zo over denk, Als k al zaken met klachten op zoek op internet

nleservice
door nleservice - Apr 7, 2014 om 12:03
26 Antwoorden / 0 Vragen

Beste timpy1952,

Wij vinden het spijtig om te horen dat u zo over de Nederlandse Energie Maatschappij denkt.

Er is eerder een klacht ingediend. Is uw klacht afgehandeld? Zo niet, dan verzoeken wij vriendelijk om uw klantgegevens te sturen naar onlineklantenservice@nle.nl.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

NLE Klantenservice

li
door liernur - Apr 10, 2014 om 13:58
1 Antwoorden / 1 Vragen

Naar onze mening;

Pleegt de NEM VALSHEID IN GESCHRIFTE, ZE verzinnen namelijk meterstanden. Een meter die door LIANDER is uitgebouwd loopt ruim 1500 M3 door volgens de NEM.

Worden correcties die door LIANDER zijn gemaakt niet doorgevoerd en blijven ze onterechte nota's sturen en aanmaningen. Ook verdwijnen voorschotten die op eerdere jaarafrekeningen zijn ingehouden.

Dreigen met afsluiting, en proberen klanten bang te maken, terwijl de correcte maandbedragen betaald zijn.

Het personeel dat ons lastig valt met telefoontjes zijn ter zake ondeskundig.

Is de NEM erg creatief met de Calorische herberekening en is dit ook VALSHEID IN GESCHRIFTE. Wij hebben over eenzelfde jaar drie verschillende waarden mogen ontvangen.WONDER-GAS!! De hoogste calorische herberekening was 2,3 terwijl de rest van Nederland op 0,99 uitkwam. Daarnaast hadden wij een keer een nota met een waarde van 1,7 en een met 0,99. Wij vroegen ons af of we aan een andere Gasleiding zaten. Wijn dachten dat deze waarde werd vastgesteld door de Gasunie, maar de NEM heeft zijn eigen wijze van vaststellen. Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat wij gas hebben gekregen die vergelijkbaar is met raketbrandstof.

DE VASTE KLANTENKORTING VERDWIJNT REGELMATIG op de facturen.

Zijn ze niet in staat om door henzelf veroorzaakte problemen op te lossen.

We zijn al ruim 4 maanden bezig om een fatsoenlijke jaarnota van deze mensen te krijgen zonder resultaat.

Wij hebben jaarafrekeningen ontvangen met een gebruik van 5700 M3 gas, een van ruim 9000M3 Gas en een van 6000 M3 gas terwijl wij volgens Liander 4079 hebben verbruikt.

Reeds betaalde voorschotten verdwijnen uit hun systeem, in ons geval ruim 400 euro.

WEET CEO en OPRICHTER SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT?

door liernur
10 apr 2014 13:25

Forum: Energie
Onderwerp: Nederlandse Energie Maatschappij
Reacties: 2023
Bekeken: 545233

nleservice
door nleservice - Apr 15, 2014 om 15:08
26 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Liernur,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht, de contactgegevens hebben wij u per mail/brief toegestuurd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice NLE