oo
door oostenrijk10 Mar 15, 2015 om 17:40
Huishouden & energie

Verkeerde prijshistorie Huizenzoeker website

Op de website "'Huizenzoeker"" staat een prijshistorie.

Maar die zijn niet juist, gemiddeld bieden we het appartement aan voor 250.000. Een paar jaar geleden zouden we het voor 170.000 hebben aangeboden????
Dat doen we natuurlijk niet, maar staat wel op de website.

Nu wil ik de Huizenzoeker benaderen en die informatie van de site halen.

1138 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

me
door mein33 - Mar 15, 2015 om 17:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

Dat is uw goed recht en er is geen wet die een dergelijkverzoek niet toestaat.

Succes.

edrick3
door edrick3 - Mar 15, 2015 om 18:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

.....Nu wil ik de Huizenzoeker benaderen en die informatie van de site halen. .....
Doen, zou ik zeggen.

Klik hier.

oo
door oostenrijk10 - Mar 15, 2015 om 18:51
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

DIe in hulppagina heb ik gedaan. Na een week nog steeds geen reactie, dus ben ik op zoek naar een telefoon nummer

ho
door hopetobehelping - Mar 15, 2015 om 19:54
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste oostenrijk10!,

die contact gegevens hebben ze goed weggestopt.
U zou het telefoonnummer dat bij 'tariefkaart' staat kunnen proberen: klik hier.
Waarschijnlijk niet het juiste telefoonnummer, maar niet geschoten is altijd mis.

diumenge
door diumenge - Mar 15, 2015 om 20:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Bel de eigenaar TMG op +31 88 824 9111.

edrick3
door edrick3 - Mar 15, 2015 om 20:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@oostenrijk10!,

De informatie bij een woning op HuizenZoeker.nl is niet correct, kan ik deze informatie wijzigen?

Iedere dag ververst HuizenZoeker de informatie van alle woningen. Indien volgens u de informatie bij een woning niet correct is, controleer dan 48 uur later nogmaals de juistheid van de informatie. Indien de informatie niet automatisch is aangepast, kunt u de fout bij ons melden via de knop 'meld een fout' bij de betreffende woning.

Dat laatste (ook) al geprobeerd?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer