hanedorp
door hanedorp Oct 15, 2010 om 13:10
Huishouden & energie

Verlenging van lidmaatschap

Betreft verandering opzegging abonnementen.
Is deze verandering ook van toepassing op het aangaan van een lidmaatschap?
Ik wil n.l. opzeggen op een Maandblad van Groei&Bloei en was een paar dagen te laat met opzeggen.
Mag G&B mijn te late opzegging weigeren?

435 1 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Oct 15, 2010 om 13:26
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Jazeker dat mag, want de nieuwe wet is pas vorige week goedgekeurd en nog niet in werking getreden. Blijven opletten op abonnementen voorlopig dus.