@@
door @@peace@@ Apr 14, 2014 om 13:12
Huishouden & energie

Verwarming blijft continue aanstaan

Hallo, mijn verwarming in de badkamer( radiator) blijft heet.
Hij blijft dag en nacht aanstaan. Ik ben bang dat mijn rekening hoog gaat uitvallen als ik hier niet snel wat aan kan doen. Ik ben aangesloten op stadsverwarming. Wie heeft een goede tip?

12356 2 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Apr 14, 2014 om 13:18
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zit er geen voetventiel op de onderkant gemonteerd? dan kan u als nood deze dicht zetten. Voor de reparatie van de toevoerkraan zal u op moeten nemen met de verhuurder of als het eigendom betreft, dan een bedrijf in de arm nemen die dit kan repareren.

komsja
door komsja - Apr 18, 2014 om 16:50
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@ @@peace@@
Neem aan dat er ook een thermostaat knop op het verwarmings element zit,en die is er heel simpel af te halen en dan moet u het pinnetje even een paar keer in drukken als dat moeilijk gaat kunt u het pinnetje met iets smerends inspuiten om zo het pinnetje weer gangbaar te maken en dan is het probleem opgelost.