to
door toniea Aug 23, 2014 om 14:01
Huishouden & energie

Wasdroger

heeft iemand ervaring met een warmtepomp wasdroger. ik heb gekeken naar Beko DPU 8360x. heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor je reactie

934 8 Rapporteer

gompy2
door gompy2 - Aug 23, 2014 om 15:48
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik zo lees bij Kieskeurig zijn het bijna allemaal positieve reactie's.
Nu moet je je daar niet blind op staren en gewoon verder zoeken naar beoordelingen/reviews maar het geeft toch een leuke indicatie.

Klik-> BEKO DPU 8360 X - reviews

gompy2
door gompy2 - Aug 23, 2014 om 15:52
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Als je helemaal naar beneden gescrold hebt zie je linksonder + Toon meer reviews staan, als je daar op klikt zie je nog meer beoordelingen.

to
door toniea - Aug 23, 2014 om 16:53
4 Antwoorden / 1 Vragen

Klopt dat het op kieskeurig als positief wordt benoemd. Wat mij opvalt zijn het reacties van mensen die ze pas hebben gekocht. Niet van mensen die hem een jaar of langer gebruiken

gompy2
door gompy2 - Aug 23, 2014 om 17:35
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Staat op Kieskeurig sinds begin 2012 dus negatieve v.w.b duurzaamheid zullen er waarschijnlijk nog wel niet zijn daar, tenminste dat neem ik aan.
Ik geef zelf ook reviews van de apparaten die ik koop/heb op Kieskeurig en als er ook maar iets is dan doe ik daar een update over.
Maar wellicht zijn er nog andere site's waar beoordelingen zijn over dit apparaat, internationaal, Nederland is klein.

to
door toniea - Aug 23, 2014 om 19:57
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gompy2 schreef op zaterdag 23 aug 2014, 17:35]Staat op Kieskeurig sinds begin 2012 dus negatieve v.w.b duurzaamheid zullen er waarschijnlijk nog wel niet zijn daar, tenminste dat neem ik aan.
Ik geef zelf ook reviews van de apparaten die ik koop/heb op Kieskeurig en als er ook maar iets is dan doe ik daar een update over.
Maar wellicht zijn er nog andere site's waar beoordelingen zijn over dit apparaat, internationaal, Nederland is klein.

to
door toniea - Aug 23, 2014 om 19:59
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gompy2 schreef op zaterdag 23 aug 2014, 17:35]Staat op Kieskeurig sinds begin 2012 dus negatieve v.w.b duurzaamheid zullen er waarschijnlijk nog wel niet zijn daar, tenminste dat neem ik aan.
Ik geef zelf ook reviews van de apparaten die ik koop/heb op Kieskeurig en als er ook maar iets is dan doe ik daar een update over.
Maar wellicht zijn er nog andere site's waar beoordelingen zijn over dit apparaat, internationaal, Nederland is klein

to
door toniea - Aug 23, 2014 om 20:05
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gompy2 schreef op zaterdag 23 aug 2014, 17:35]Staat op Kieskeurig sinds begin 2012 dus negatieve v.w.b duurzaamheid zullen er waarschijnlijk nog wel niet zijn daar, tenminste dat neem ik aan.
Ik geef zelf ook reviews van de apparaten die ik koop/heb op Kieskeurig en als er ook maar iets is dan doe ik daar een update over.
Maar wellicht zijn er nog andere site's waar beoordelingen zijn over dit apparaat, internationaal, Nederland is klein.

Is een goed idee, ik zal naar Turkije bellen hoe het merk bevalt.
Ik ken enkele mensen daar.
Bedankt voor de tip. Ik denk verder dat ik hem aan ga schaffen. Zo duur is hij ook weer niet .

Gompy2, heel erg bedankt voor je reactie

f.weele
door f.weele - Aug 23, 2014 om 21:44
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste toniea, ik heb de beko dpu 8380x sinds twee jaar en deze bevalt mij goed. Nog geen problemen mee gehad en het droogresultaat is goed.
m.vr.gr.