Wat kan of moet ik hieraan doen
Vorig jaar ben ik via de Postbank overgestapt naar Groene Stroom via het energiebedrijf"Energie.com" De ingangsdatum was 30 april dus dit jaar begin mei had ik de jaarafrekening verwaxht, maar er kwam niets.Begin juni heb ik gebeld met "energie.com" en kreeg te horen er was een achterstand maar ze zouden er aan werken.Niets meer gehoord dus ik weer bellen,ook dit was zonder succes.Dus maar een brief schrijven ook hier werd niet op gereageerd.Toen kreeg ik Internet dus aan het mailen, steeds weer ´n andere smoes en ik maar blijven mailen.Eindelijk 30 sept was de afrekening zogenaamd klaar en ik zou geld terug krijgen tot op heden nog niet ontvangen wel was er een aanzienlijk lager bedrag afgeschreven voor de maandelijks termijn.Ik weer mailen met de vraag hoe ze aan die berekening kwamen van welke periode en zo maar daar krijg ik geen antwoord op, ook niet waarom ik nu ineens minder per maand moet gaan betalen, ik word er gek van. Kan dat bedrijf zomaar iets doen wat ze zelf willen? Heb ik geen recht op een gespecifieerde rekening wat ik verbruik heb? Op jullie site heb ik gezien dat er meer mensen met dat probleem te kampen hebben, kan "Kassa" niet eens aan de bel trekken bij "energie.com? Ik zal wel niet de enigste zijn die problemen heeft met dat bedrijf.Graag ´n reactie. Groetjes 271143
Ik ben al meer dan twee jaar klant bij energiebedrijf.com en heb nog nooit een afrekening gehad. Ik zou nog een behoorlijk bedrag terug moeten krijgen. Ik heb nu een klacht ingediend bij de geschillencommissie. Het is nog even afwachten wat dit oplevert. Het resultaat zal ik hier melden.
ook ik heb dezelfde problemen met Energie.com. Ik heb inmiddels mijn (2jarig)abonnement alvast opgezegd, ook hierop krijg ik geen reaktie. ik heb het nog niet via internet geprobeerd, dat ga ik nu doen Ik denk dat dit inderdaad wel een item voor "Kassa" kan zijn. groetjes clazien
Als reactie op Langenberg: opzeggen: als je je aanmeldt bij een andere leverancier, zorgt die voor het opzeggen van de huidige leverancier: dat hoef je dus niet zelf te doen.
Zit met hetzelfde
Stelletje boeven zijn het
Mijn emails zijn intussen ca 20 a4 tjes lang
kijk maar eens op
http://www.dse.nl/~lammert/energiebedrijf.htm
Ook wij zitten met hetzelfde probleem.
Geen jaarfarekening waar wij vanaf februari al recht op hadden . Één maand en 4 telefoontjes later hebben wij hem daadwerkelijk in huis (9 december). Een bedrag van bijna 140 euro wordt ook "zo spoedig mogelijk gestort" .
9 januari heb ik ze in gebreke gesteld wat betreft betaling en een deadline van 15 jan. gegeven. Ook deze is dus ruim voorbij en net zoals u gaan we nu de machtiging intrekken danwel bedragen storneren.
Ongetwijfeld zien wij ook de brieven van Intrim Justitia tegemoet...
We zijn heel benieuwd hoe uw klacht wordt behandeld door de commissie !
heb intussen afrekeing 2003 binnen en betaald gekregen na inschakeling geschillencommissie.
Heb nu nog geen tijd om mijn site te updaten, ga eerst 2 weken op vakantie, daarna nog veel meer ontwikkelingen over 2004 op http://www.dse.nl/~lammert/energiebedrijf.htm
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer