polleke1945
door polleke1945 Nov 1, 2012 om 13:00
Huishouden & energie

Wat moet ik met Essent aan?

Reeds verschillende keren gebeld met Essent tot nu toe.
Eind september met Essent gebeld om me aan te melden voor Gas en energie voor een winkelpand dat al een jaar leegstaat. Maar ja, die energie heb je toch nodig.
Met de betreffende dame afgesproken dat het leegstand tarief van 50 euro zou worden berekend omdat er zo goed als geen gas en electriciteit wordt gebruikt. Verwarming is afgesloten en electriciteit wordt niet gebruikt.
Alles in orde, nee dus.
Een week later een voorschot rekening van bijna 1100 euro.
Gebeld, ze zouden het in orde maken.
Toen weer een rekening van bijn 1100 euro.
Gebeld, ze zouden het in orde maken en een creditnota zenden.
Geen creditnota, maar een rekening van 50 euro.
Opgelost dus? Nee dus.
Het bedrag werd teruggestort.
Gebeld. ze zouden het in orde maken, maar ik moest het wel weer overmaken en deze keer met mijn klantnummer inplaats van van het normaal te vermelden nummer van de vordering.
Opgelost dus? Nee dus.
Vandaag weer een aanmaning van die laatste rekening, die zou nog niet betaald zijn.
Gebeld, maar door een technische storing gaat het dus niet.
Wat voor organisatie is Essent?
Wat voor mensen werken er bij Essent?

2238 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Nov 1, 2012 om 13:04
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Gelukkig heeft Essent ook webcare medewerkers, dus even geduld, best kans dat er eentje zich vandaag of morgen hier op het Kassaforum meldt, die de zaak dan haarfijn voor u gaat uitzoeken.

polleke1945
door polleke1945 - Nov 1, 2012 om 13:11
76 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op donderdag 1 nov 2012, 13:04]Gelukkig heeft Essent ook webcare medewerkers, dus even geduld, best kans dat er eentje zich vandaag of morgen hier op het Kassaforum meldt, die de zaak dan haarfijn voor u gaat uitzoeken.

Daarom heb ik het, ten einde raad, maar hier gezet !!!

freya
door freya - Nov 1, 2012 om 13:27
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

@polleke1945:

Heb ze zojuist een tweet gestuurd. Wellicht bespoedigt dat de boel een beetje. ;-)

Freya



fo
door forumessent - Nov 1, 2012 om 14:31
117 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste polleke1945,

In uw bericht van 1 november op dit forum geeft u aan dat uw voorschot niet juist is verwerkt.
Om samen tot een oplossing te komen, verzoek ik u uw klantnummer en forumnaam te mailen naar forum@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om samen tot een oplossing te komen.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Afdeling Klantenservice
Essent

polleke1945
door polleke1945 - Nov 1, 2012 om 16:44
76 Antwoorden / 2 Vragen
0

Essent heeft nu contact met me opgenomen en gezegd dat nu alles rond is.
Ben hoopvol gestemd ;-)

freya
door freya - Nov 1, 2012 om 16:47
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=polleke1945 schreef op donderdag 1 nov 2012, 16:44]Essent heeft nu contact met me opgenomen en gezegd dat nu alles rond is.
Ben hoopvol gestemd ;-)
Dat is mooi.....
Laat nog even weten of het inderdaad 'geregeld' is of dat er toch nog 'problemen' opduiken.

Freya

polleke1945
door polleke1945 - Nov 1, 2012 om 16:54
76 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=freya schreef op donderdag 1 nov 2012, 16:47][quote=polleke1945 schreef op donderdag 1 nov 2012, 16:44]Essent heeft nu contact met me opgenomen en gezegd dat nu alles rond is.
Ben hoopvol gestemd ;-)
Dat is mooi.....
Laat nog even weten of het inderdaad 'geregeld' is of dat er toch nog 'problemen' opduiken.
Freya

Yep, staat in mijn agenda, zal over 2 weken nog iets laten horen.
p.s. Heb je het programma om foto's op je ipad rechtstreeks in albums te zetten nog geprobeerd ? ;-)

freya
door freya - Nov 1, 2012 om 16:58
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=polleke1945 schreef op donderdag 1 nov 2012, 16:54]....
p.s. Heb je het programma om foto's op je ipad rechtstreeks in albums te zetten nog geprobeerd ? ;-)
Ehh....nee.... Ik gebruik gewoon iTunes en dat voldoet voor mij prima. ;-)

Freya

polleke1945
door polleke1945 - Nov 10, 2012 om 17:31
76 Antwoorden / 2 Vragen
0

We zijn nu 10 dagen verder en intussen heb ik een bloemetje gehad en, tot nu toe, nog geen "verkeerde" rekening ;-)

freya
door freya - Nov 10, 2012 om 17:36
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=polleke1945 schreef op zaterdag 10 nov 2012, 17:31]We zijn nu 10 dagen verder en intussen heb ik een bloemetje gehad en, tot nu toe, nog geen "verkeerde" rekening ;-)
Dat is heel mooi, hopen dat het zo blijft... ;-)

Freya

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Si
Sita B - May 31, 2024 om 20:42
Geldzaken & recht

Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat

Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen. 

terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand 

Lees meer